  • 1. Data: 2012-03-29 18:17:58
    Temat: [pyt] PlayFresh 15za10
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Czy po zmianie profilu można po raz kolejny aktywować tą promocję?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-03-29 19:02:42
    Temat: Re: [pyt] PlayFresh 15za10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 29 Mar 2012 18:17:58 +0200, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    >Czy po zmianie profilu można po raz kolejny aktywować tą promocję?

    powinno się dać tak jak inne pakiety kwotowe

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-29 19:58:08
    Od: SDD <s...@t...pl>

    dizel pisze:

    > powinno się dać tak jak inne pakiety kwotowe

    No wlasnie - bo ten pakiet to akurat taki jakby malo oplacalny jest.
    Juz jak szalec to 10 za 5 aktywowac kolkakrotnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-03-29 20:11:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29.03.2012 o 19:58 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > No wlasnie - bo ten pakiet to akurat taki jakby malo oplacalny jest.
    > Juz jak szalec to 10 za 5 aktywowac kolkakrotnie.

    Mi co miesiąc zawsze idzie wszystko co tylko możliwe, mniej, bardziej lub
    micro-opłacalne :) ..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/