  • 1. Data: 2012-03-30 13:56:21
    Temat: co nowego w PLUSGSM? Jakie aparaty?
    Od: "myar" <m...@m...pl>

    Witam. Prosze o informacje Wtajemniczonych - czy wiadomo jaka oferta bedzie
    w PLUSGSM w najblizszym czasie?? Jakies nowosci w aparatach? THX. A

  • 2. Data: 2012-03-30 15:40:26
    Temat: Re: co nowego w PLUSGSM? Jakie aparaty?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 30 Mar 2012 13:56:21 +0200, "myar" <m...@m...pl>
    wrote:

    >Witam. Prosze o informacje Wtajemniczonych - czy wiadomo jaka oferta bedzie
    >w PLUSGSM w najblizszym czasie?? Jakies nowosci w aparatach? THX. A

    Z tego co się orientuje, to na dzień dzisiejszy nawet nie ma
    zapowiedzi że coś w Plusie się zmieni. Narazie plus jeszcze śpi snem
    zimowym i nic nie zapowiada żeby się wreszcie obudził. Może to zrobi
    jak mu ubędzie trochę klientów. Z drugiej strony może to taka polityka
    nowego właśćiciela.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-31 00:27:40
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Witam. Prosze o informacje Wtajemniczonych - czy wiadomo jaka oferta bedzie w
    > PLUSGSM w najblizszym czasie?? Jakies nowosci w aparatach? THX. A

    Obecnie to jakaś żenada. Mam 2 umowy, obie mi się skończyły ponad pół roku temu,
    ale czekam, bo modele, które mi tanio oferują za przedłużenia umowy to starocie,
    a co najwyżej wersje mini nieco nowszych smartfonów. I gówno ich obchodzi, że
    jestem ich wiernym abonamentowym klientem nieustannie od 1998 r. Zamarzył mi się
    iPhone, ale chcą, abym za niego zapłacić coć ponad 1100 zł (w ramach
    przedłużenia umowy).

    latet

  • 4. Data: 2012-03-31 00:53:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 13:56:21 +0200, myar napisał(a):

    > Witam. Prosze o informacje Wtajemniczonych - czy wiadomo jaka oferta bedzie
    > w PLUSGSM w najblizszym czasie?? Jakies nowosci w aparatach? THX. A

    W najbliższym czasie będą gejfony z prywatnego importu:
    http://myapple.pl/iphone-ipod-touch/223111-plus-gsm-
    organizuje-iphoney-na-boku.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 5. Data: 2012-04-01 12:29:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    wrote:

    >Witam. Prosze o informacje Wtajemniczonych - czy wiadomo jaka oferta bedzie
    >w PLUSGSM w najblizszym czasie?? Jakies nowosci w aparatach? THX. A

    Są jakieś przecieki:)
    Za telepolis.pl:
    Polkomtel nie zamierza prowadzić walki cenowej w segmencie taryf no
    limit. Zamiast tego planuje mocno ograniczyć portfolio abonamentów
    poniżej 200 zł i skupić się na klientach o ARPU powyżej 300 zł -
    wynika z informacji TELEPOLIS.PL.
    więcej: http://telepolis.pl/news.php?id=24703

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-04-01 12:58:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dizel" napisał:

> [...]
    > limit. Zamiast tego planuje mocno ograniczyć portfolio abonamentów
    > poniżej 200 zł i skupić się na klientach o ARPU powyżej 300 zł -

    "za 100 zł netto bez pakietu minut, do sporadycznego wykorzystania np. przez
    dzieci,"

    Na 1 czerwca bvłaby to całkiem śmieszna informacja, na 1 kwietnia - taka
    sobie.

    JoteR