  • 11. Data: 2012-04-01 22:03:15
    Temat: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: osiek <o...@g...pl>

    SDD pisze:

    > W POPie?
    > Natychmiastowe?
    > Chyba waginalnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Czasami mają jakiś błąd i się zdarza, że działa natychmiastowo. Ale
    zaraz naprawiają i nie działa.

  • 12. Data: 2012-04-02 10:38:02
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał
    > objazdówki). Potrzebuje miec kontakt SMSowy z moim numerem telefonu będac
    > tam i chce być spokojny, że żadne połączenie mi nie przyjdzie tylko trafi
    > na pocztę.

    Zrób jakieś podsumowanie.
    Czy poczta głosowa działa na twoim numerze w POP?
    Czy SMS-y działają na twoim numerze w POP?
    Czy możesz trochę środków przeznaczyć na połączenia z Internetem?
    --
    M.

  • 13. Data: 2012-04-02 11:56:28
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał
    > Niedługo wyjeżdżam do Azji, gdzie koszt rozmów powoduje podwyższone
    > ciśnienie. Chciałbym przekierować będąc jeszcze w kraju wszystkie rozmowy
    > przychodzące na pocztę głosową lub usługę "Kto dzwonił". Dzięki temu
    > byłbym w kontakcie SMSowym a połączenia przychodzące nie rujnowałyby
    > mojego budżetu. Na razie ustawiłem sobie, że przychodzą mi powiadomienia
    > mailowe o nagraniu na pocztę, więc do pełni szczęścia potrzebuję
    > przekierować wszystkie połączenia na nią.

    Nie da się. Nawet nie da się zmienić czasu, po którym nastąpi przekierowanie
    gdy nie odbierasz.

    > Jakiego kodu należy użyć by osiagnąć przekierowanie na pocztę głosową lub
    > Kto Dzwonił
    > Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

    Jeżeli wyłączysz pocztę głosową, to wtedy dopiero będzie działać usługa
    "Ktoś dzwonił".
    Jeżeli pojedziesz z włączoną pocztą, to dostaniesz sms o nagraniu nowej
    wiadomości. Jeśli wyłączysz pg, to dostaniesz sms "ktoś dzwonił".

    Ja bym chyba nagrał powitanie "Proszę się nie nagrywać ale wysłać mi
    wiadomość sms gdyż tu gdzie jestem działają tylko esy" i zabrał telefon ze
    sobą. Jeżeli nie potrafisz się powstrzymać od odebrania połączenia, to
    włączaj telefon na chwilę, kwadrans po nieparzystej a dodatkowo
    zaoszczędzisz na baterii.

    A jeżeli pod tym niezarejestrowanym numerem prowadzisz biznes, to nie rób
    cyrku i przenieś go do abo "tylko sim" na rok aby uzyskać dostęp do
    wszystkich normalnie działających usług. Bezpieczeństwo (szeroko pojęte)
    kosztuje.

    --
    M.

  • 14. Data: 2012-04-02 12:01:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >telefon ze sobą. Jeżeli nie potrafisz się powstrzymać od odebrania
    >połączenia, to włączaj telefon na chwilę, kwadrans po nieparzystej a

    Powstrzymywanie od odebrania chyba nic nie da - przekieruje na poczte
    i zaplacisz ... podwojnie. Tak to dawniej dzialalo, moze sie cos
    zmienilo, albo w prepaidach jest inaczej.

    Tylko wylaczenie, a i to nie jestem pewien jak szybko siec macierzysta
    to uwzgledni.
    No i czy po wlaczeniu nie bedzie chciala nachalnie sie polaczyc w celu
    odsluchania wiadomosci.

    J.

  • 15. Data: 2012-04-02 12:29:32
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > uwzgledni.
    > No i czy po wlaczeniu nie bedzie chciala nachalnie sie polaczyc w celu

    No to karta zostaje w kraju. Wcisnąć ją w słuchawkę z Androidem i programem
    SMS Forwarding. Jeśli ktoś się nagra, to przyjdzie sms. Program może
    przesłać treść esów także mailem. No tak... Tylko kto będzie pilnował
    ładowania baterii? :P

    Pozostaje więc wyłączenie poczty i kwadrans po nieparzystej w celu
    odczytania czy "ktoś dzwonił".
    --
    M.

  • 16. Data: 2012-04-02 12:53:16
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 02.04.2012 Maciek <m...@g...com> napisał/a:

    > No to karta zostaje w kraju. Wcisnąć ją w słuchawkę z Androidem i programem
    > SMS Forwarding. Jeśli ktoś się nagra, to przyjdzie sms. Program może

    Może być też jakiś staroć z Symbianem, można też komórkę do kompa
    przypiąć (albo sim w modem wsadzić).

    > przesłać treść esów także mailem. No tak... Tylko kto będzie pilnował
    > ładowania baterii? :P

    To ładowarka tak tandetnie wykonana, że strach w gniazdku zostawić? ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 17. Data: 2012-04-02 13:10:52
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@n...com> napisał
    > Może być też jakiś staroć z Symbianem, można też komórkę do kompa
    > przypiąć (albo sim w modem wsadzić).

    Spoko. Stosuję z Nokią E50.

    > To ładowarka tak tandetnie wykonana, że strach w gniazdku zostawić? ;-)

    A czort go tam wie. Pozostawianie ładowarki na dłużej niż tydzień jest
    uznawane za szkodliwe, więc może nie narażajmy wątkotwórcy na zakup nowej
    baterii zaraz po powrocie z drugiego końca świata.
    Nie wiemy nawet jakiej ilości połączeń przychodzących się spodziewa, na jak
    długo wyjeżdża. Wiemy tylko, że ma być za darmo i anonimowo.

    --
    M.

  • 18. Data: 2012-04-02 13:59:38
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Maciek pisze:

    > wszystkich normalnie działających usług. Bezpieczeństwo (szeroko pojęte)
    > kosztuje.

    Prepaid to tez bezpieczenstwo. Bezpieczenstwo, ze nie otrzymasz
    astronomicznego rachunku - z takiego, czy innego powodu.

    Mozna tez zmienic siec - na Play, czy T-Mobile, gdzie w prepaidzie
    dzialaja wszystkie uslugi dodatkowe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2012-04-02 14:53:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości grup
    >Prepaid to tez bezpieczenstwo. Bezpieczenstwo, ze nie otrzymasz
    >astronomicznego rachunku - z takiego, czy innego powodu.

    Jestes pewien ze kiedys nie dostaniesz informacji "Szanowny
    Uzytkowniku, stwierdzilismy ze wykonal pan duzo uslug dodatkowych i
    pana konto zeszlo na
    minus 500zl. Prosimy o szybkie doladowanie w celu uregulowania w
    terminie 7 dni, lub bedziemy zmuszeni do wypowiedzenia umowy".
    Bez przeniesienia numeru :-)

    >Mozna tez zmienic siec - na Play, czy T-Mobile, gdzie w prepaidzie
    >dzialaja wszystkie uslugi dodatkowe.

    Z przekierowaniami w roamingu tez ?

    J.

  • 20. Data: 2012-04-02 16:27:04
    Od: SDD <s...@t...pl>

    J.F pisze:

> [...]
    > minus 500zl. Prosimy o szybkie doladowanie w celu uregulowania w
    > terminie 7 dni, lub bedziemy zmuszeni do wypowiedzenia umowy".

    Byc moze - ale to lepsze niz rachunek na 5000 za transmisje danych w
    roamingu, za mobilnego "robaka" i inne wynalazki.
    Wtedy tez albo szybko szykowac trzeba bedzie 5 tysiakow a potem si
    ebujac po sadach - bo jak nie, to zablokuja numer.

    Poza tym nie wiem, czy opisana przez Ciebie sytuacja bylaby zgodna z
    prawem telekomunikacyjnym.

    > Z przekierowaniami w roamingu tez ?

    Tez. Bedac za granica wielokrotnie korzystalem z natychmiastowego
    przekazywania wywolan z Play Fresha na VoIPa. W PF jest o tyle fajnie,
    ze koszt przekierowywanych polaczen idzie z pakietow - a i "zbieraj
    minuty" sie nabijaja i na biezaco rozliczaja.

    Przykladowo - polaczenie z innej sieci trwa 3 minuty 10 sekund: pierwsze
    dwie minuty takiego przekierowanego na VoIPa polaczenia ida z pakietu
    100 minut do Play i na stacjonarne a w miedzyczasie juz sie zbieraja
    minuty i trzecia minuta od razu idzie ze "zbieraj minuty" a potem
    ostatnie 10 sekund znow z paketu.

    Pozdrawiam
    SDD