  • 1. Data: 2012-03-29 20:42:44
    Temat: orange się skończył, jaką teraz sieć warto
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    sieć z którą możnaby robić coś z nadmiarem doładowań
    (doładowania przyjmowane jako płatność)
    w orange można było przelewać

    może jakaś inna sieć gdzie są tanie pakiety internetu za złotówki
    lub coś innego atrakcyjnego do dalszej odsprzedaży

    odsprzedaż kodów odpada, trzeba je odrazu użyć
    by potem nie okazały się wykorzystane

    erator/

  • 2. Data: 2012-03-29 21:11:59
    Temat: Re: orange się skończył, jaką teraz sieć warto
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 29 Mar 2012 20:42:44 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >lub coś innego atrakcyjnego do dalszej odsprzedaży
    >
    >odsprzedaż kodów odpada, trzeba je odrazu użyć

    na dzień dzisiejszy to raczej żaden prepaid w pl nic podobnego nie
    oferuje jeśli chodzi o odsprzedaż środków

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-29 21:42:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > na dzień dzisiejszy to raczej żaden prepaid w pl nic podobnego nie
    > oferuje jeśli chodzi o odsprzedaż środków

    to wiem, słyszałem że w plus można przelewać 20zł/mc
    no ale sieć całkiem zacofana, trzeba wciąż doładowywać
    by przedłużać ważność konta

    no to jakiś pakiet gsm który wychodzi najtaniej
    może być ogromny pakiet
    byle dało się go wykupić środkami z konta

    erator/

  • 4. Data: 2012-03-30 12:26:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 29 Mar 2012 21:42:33 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >

    >no to jakiś pakiet gsm który wychodzi najtaniej
    >może być ogromny pakiet
    >byle dało się go wykupić środkami z konta

    nie bardzo rozumiem o co chodzi ale jeśli o pakiet netu największy to
    play 1GB za 25pln fresh/lubię to albo pakiety w play online, ale PO
    działa tylko na zasięgu 3g playa, tu szczegóły:
    http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-ka
    rte/opcje/index.html
    w lubię to za 50pln dostajesz 1gb danych ważnych 5 miesięcy
    ewentualnie heyah pakiet 1,2gb za 25pln ważny 30 dni