  • 1. Data: 2011-04-03 21:39:33
    Temat: Orange
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Zadzwoniłam dzisiaj do kolezanki w Orange. Dzisiaj niedziela, więc
    rozmowa w moim przypadku niby za darmo. Pogadałyśmy, rozłaczyłam się. Za
    chwilę dzwoni koleżanka i mówi, ze Orange pobrało jej za tę rozmowę 21
    groszy! Czy komuś w tym Orange mózg wypaliło, czy co? Już nie chodzi o
    te 21 groszy tylko o sam fakt. Dlaczego?

    Druga sprawa to taka, ze ja mam 2 darmowe numery w ramach nowego pakietu
    Delfin.
    No i jak dzwonię na te darmowe numery to Orange zabiera mi minury z
    mojego abonamentu. Zglosilam reklamację, otrzymałam maila, że już
    wszystko jest ok (ale minut nie oddali!), rozliczą pieniężnie w
    przyszłym okresie rozliczeniowym (a ja chcę teraz zwrot straconych
    minut). Jak się okazało to nic nie naprawili i za darmowe numery dalej
    mi kradną minuty :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-04-03 23:34:16
    Temat: Re: Orange
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > kolezanki w Orange. Dzisiaj niedziela, więc rozmowa w moim przypadku
    > niby za darmo. Pogadałyśmy, rozłaczyłam się. Za chwilę dzwoni koleżanka
    > i mówi, ze Orange pobrało jej za tę rozmowę 21 groszy! Czy komuś w tym

    Byc pobralo jej za inna usluge z lekkim opoznieniem lub za rozmowe, ktora
    pozniej wykonala ;)

> [...]
    > dzwoni koleżanka i mówi, ze Orange pobrało jej za tę rozmowę 21 groszy!
    > Czy komuś w tym Orange mózg wypaliło, czy co? Już nie chodzi o

    Dawno temu (8, moze 9 lat temu) mialem podobna sytuacje w Orange.
    Niezadowolony zadzwonielm do BOK gdzie otrzymalem informacje, iz darmowa
    rozmowa korzysta z darmowych minut poki jestem w ich posiadaniu. Darmo komu
    taka promocja.... ;)

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-04-04 12:42:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-04 01:34, G Nowak pisze:

> [...]
    > rozmowa korzysta z darmowych minut poki jestem w ich posiadaniu. Darmo komu

    Moim zdaniem to złodziejstwo. Muszę się wybrać do jakiegoś kompetentnego
    BOK-u, np. na PL. Konstytucji.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-04-04 17:31:38
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem to złodziejstwo. Muszę się wybrać do jakiegoś kompetentnego
    BOK-u, np. na PL. Konstytucji.

    ------------------------------

    Jeśli jest tu ktoś z tego BOK-u to nagrajcie tą wizytę i wrzućcie na Y.T.
    plizzzz ;-DDD

  • 5. Data: 2011-04-04 19:26:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-04 19:31, tl pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli jest tu ktoś z tego BOK-u to nagrajcie tą wizytę i wrzućcie na Y.T.

    Pędź zboczeńcu z magla!

    --
    animka