  • 1. Data: 2011-04-03 22:09:26
    Temat: A2DP a bluetooth v1.2
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    zastanawiam sie nad słuchawkami BT wbudowanymi w okulary ( taki gadżet z
    allegro). niestety w handlu panuje dezinformacja. niby są stereo, a nikt
    nie wspomina o A2DP, natomiast podano ze bluettoth jest zaledwie w wer.1.2
    czy w czasach BT v1.2 była możliwość odtwarzania dzwieków stereo w
    słuchawkach?
    ToMasz

    PS mam samsunga i780, i za cholere nie da sie puścić muzyki w słuchawce
    BT na jedno ucho. nie ma takiej możliwości i koniec

  • 2. Data: 2011-04-04 22:36:07
    Temat: Re: A2DP a bluetooth v1.2
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > zastanawiam sie nad słuchawkami BT wbudowanymi w okulary ( taki gadżet z
    > allegro). niestety w handlu panuje dezinformacja. niby są stereo, a nikt
    > nie wspomina o A2DP

    Teoretycznie da się przesłać sygnał stereo jakimiś własnymi wynalazkami,
    ale nie spotkałem się w praktyce z innym profilem, niż A2DP.

    > natomiast podano ze bluettoth jest zaledwie w
    > wer.1.2 czy w czasach BT v1.2 była możliwość odtwarzania dzwieków
    > stereo w słuchawkach?

    Obecność A2DP nie ma żadnego związku z wersją Bluetooth.

    > PS mam samsunga i780, i za cholere nie da sie puścić muzyki w słuchawce
    > BT na jedno ucho. nie ma takiej możliwości i koniec

    A to akurat normalne. Pasmo przenoszenia jest tak wąskie, że to nie ma
    po prostu sensu.

    Jakub