  • 1. Data: 2013-11-01 21:33:35
    Temat: Optymalne wykorzystanie miejsca na drodze
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Czegos takiego jeszcze nie bylo, idiota roku z kamera i jeszcze to sam
    upublicznia...

    http://www.liveleak.com/view?i=3c7_1383289855

  • 2. Data: 2013-11-01 23:43:12
    Temat: Re: Optymalne wykorzystanie miejsca na drodze
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Czegos takiego jeszcze nie bylo, idiota roku z kamera i jeszcze to sam
    > upublicznia...
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=3c7_1383289855

    W Rosji "niebieskie wiaderka" mogą wszystko.

  • 3. Data: 2013-11-02 07:40:26
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-01 23:43, Baczek pisze:

    > W Rosji "niebieskie wiaderka" mogą wszystko.

    Tak mi się właśnie wydawało, że po jakiejś-tam stłuczce (po ciemku)
    wyraźnie widoczne było światło błyskowe. Może i niebieskie.

    Ale pokładajmy nadzieję w selekcji naturalnej. To tylko SUV. Są większe
    auta.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-05 01:14:53
    Od: "stachu" <s...@m...kom>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W Rosji "niebieskie wiaderka" mogą wszystko.

    > Tak mi się właśnie wydawało, że po jakiejś-tam stłuczce (po ciemku)
    > wyraźnie widoczne było światło błyskowe. Może i niebieskie.

    To zle ci sie wydawalo. to jest dziennikarz motoryzacyjny
    http://www.youtube.com/watch?v=cQhpetIJ1dE