  • 1. Data: 2013-11-01 17:40:41
    Temat: Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
    "nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2013-11-01 18:13:29
    Temat: Re: Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
    > "nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

    Za mało konkretów.

  • 3. Data: 2013-11-01 18:15:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 18:13:29 +0100, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Za mało konkretów.

    Masz konkret. Na pytanie na jakiej podstawie policjanat chce zatrzymać
    PJ usłyszałem "za nieznajomość przepisów". Jakie konkrety chcesz
    jeszcze?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2013-11-01 18:37:08
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 18:15:49 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Masz konkret. Na pytanie na jakiej podstawie policjanat chce zatrzymać
    >
    > PJ usłyszałem "za nieznajomość przepisów". Jakie konkrety chcesz
    >
    > jeszcze?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Napisz co odpierdoliłeś. Bo to że chcą zabrać PJ na miejscu niezbyt często się
    zdarza.

  • 5. Data: 2013-11-01 18:40:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 10:37:08 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Napisz co odpierdoliłeś.

    Rzekomo "dokonałem obrazy funkcjonariusza na służbie", za co raczej PJ
    zabrać nie mogą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2013-11-01 18:44:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2013, jerzu wrote:

    > Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
    > "nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

    Pierwsze słyszę.
    Na liście jest podejrzenie popełnienia wykroczenia (lub przestępstwa)
    za które jest kara zakazu prowadzenia.
    Czyli nie za odpowiedź, że wie czy nie wie, ale za POPEŁNIENIE.
    Na przykład z pełną znajomością przepisów ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-11-01 18:47:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, November 1, 2013, 6:40:22 PM, you wrote:

    > Rzekomo "dokonałem obrazy funkcjonariusza na służbie", za co raczej PJ
    > zabrać nie mogą.

    Krawężnikom dali białe czapki i im odwala?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-11-01 19:10:37
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 18:40:22 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

> [...]
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Czyli jechałeś zgodnie z przepisami i zobaczyłeś funkcjonariusza. I tak dla draki od
    kutasów go wyzwałeś. No faktycznie trochę nie bardzo że pj zabrał. Dwie gumy za to
    było by w sam raz.

  • 9. Data: 2013-11-01 19:20:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 11:10:37 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Czyli jechałeś zgodnie z przepisami i zobaczyłeś funkcjonariusza. I tak dla draki od
    kutasów go wyzwałeś.

    Czy ja się nazywam anacron? Chyba nie. I nie mam w zwyczaju wyzywania
    kogoś od kutasów. Zwróciłem mu uwagę, że skoro kieruje ruchem na
    skrzyżowaniu, to niech to robi z głową. To jest wg Ciebie obraza? To
    może mam mu jeszcze mówić "jaśnie panie"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2013-11-01 19:38:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > skrzyżowaniu, to niech to robi z głową. To jest wg Ciebie obraza? To
    > może mam mu jeszcze mówić "jaśnie panie"?

    Wkurwil sie i zrobił ci na złość, coś sobie wymysli i broń się teraz :/
    Niestety takie czasy, ze bez dyktafonu i kamery nie da sie funkcjonowac :)
    Jedź na komisariat i zloz skarge, opisz sprawe itd...nic wiecej nie zrobisz.