  • 11. Data: 2013-05-10 20:08:28
    Temat: Re: Optoizolacja I2C
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 21:28, J.F pisze:

    > A reszta ukladu ? Bo potrafie sobie wyobrazic uklad z cewka, ktory
    > bedzie mial drgania relaksacyjne, a moze nawet wystarczy dluzszy kabel
    > koncentryczny zasilajacy LED.

    Generalnie mowa o układzie wzorowanym na tym rozwiązaniu:
    http://mirley.firlej.org/files/KLG_SchematB.gif
    Czy przypadkiem w tej sytuacji źródłem ewentualnych problemów może być
    przetwornik piezo, który po otwarciu tranzystorów będzie potrzebował
    chwili, żeby się naładować, a po ustaniu impulsu rozładuje się przez
    diody? Czy też raczej nie powinno z nim być żadnych kłopotów?