eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Oponeo wprowadza klientów w błąd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 150

  • 41. Data: 2014-01-03 15:34:56
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-03 00:27, AZ pisze:
    > Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
    Ba! Tam w ogóle nie ma nic o gwarancji, czyli mogą w ogóle nie
    dostarczyć :->

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 42. Data: 2014-01-03 15:42:14
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
    > bardzo było to śmieszne.
    To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
    powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
    nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
    dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
    Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
    skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
    mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
    oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
    mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
    Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
    sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 43. Data: 2014-01-03 17:47:34
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl>

    >W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
    >> bardzo było to śmieszne.
    > To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
    > powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
    > nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
    > dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
    > Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
    > skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
    > mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
    > oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
    > mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
    > Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
    > sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

    Cóż by ta reklamacja miała zresztą zmienić ? Nie dostaniesz odszkodowania za
    brakujące prezenty bo byś musiał je drugi raz kupić gdzie indziej

    Z drugiej strony, znaczy nie kurierzy, złożyłem zamówienie w firmie nie
    motoryzacyjnej a elektronicznej, za 3 dni miało być, zapłaciłem, czekam. Też
    jakieś święta po drodze były to z wyrozumiałości nie pytałem co z moją
    przesyłką. No ale jak chyba 7 dni zeszło to myślę, coś jest nie tak. I
    dobijam się co jakiś czas. Zeszły DWA MIESIĄCE w czasie których usłyszałem 3
    różne wersje powodu niedostarczenia, że telefon był zły, że kurier ukradł i
    cośtam jeszcze. 3 dni a 2 miesiące.


  • 44. Data: 2014-01-03 19:00:49
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    >>>>> Piana leci z pyska.
    >>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
    >>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
    >> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
    >> nic nie dadzą.
    >
    > Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
    > sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
    >
    Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
    przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.


  • 45. Data: 2014-01-03 19:00:49
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    >> bardzo było to śmieszne.
    > To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
    > powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
    > nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
    > dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
    > Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
    > skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
    > mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
    > oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
    > mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
    > Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
    > sam zgarnął jakąś rekompensatę :->
    >
    To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
    dopilnował.

    To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    koma.
    Odbiera gośc i:
    - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
    Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
    kosztuje? :)


  • 46. Data: 2014-01-03 19:35:31
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
    > To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
    > dopilnował.
    Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy pańskiego
    płaszcza i co nam pan zrobi! :->

    > To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    > Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    > koma.
    > Odbiera gośc i:
    > - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
    > Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    > Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    > ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
    > kosztuje? :)
    Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
    kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne. Sęk w tym, że
    jedna strona płaci i wymaga wywiązania się z zawartej umowy, a często
    jest to trudne ze względu na zderzenie z dużą firmą, co widać choćby na
    przykładzie próby złożenia mojej reklamacji w w/w sprawie.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 47. Data: 2014-01-03 19:44:30
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >>>>>> Piana leci z pyska.
    >>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
    >>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
    >>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
    >>> nic nie dadzą.
    >>
    >> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
    >> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
    >>
    > Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
    > przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.

    A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?


  • 48. Data: 2014-01-03 20:52:52
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 19:44:30 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    >
    >>>>>>> Piana leci z pyska.
    >>>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
    >>>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
    >>>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
    >>>> nic nie dadzą.
    >>>
    >>> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
    >>> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
    >>>
    >> Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
    >> przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.
    >
    > A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?

    nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę



    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 49. Data: 2014-01-03 20:54:42
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-03 20:52, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 19:44:30 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    > napisał:
    >
    >> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    >>
    >>>>>>>> Piana leci z pyska.
    >>>>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
    >>>>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
    >>>>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
    >>>>> nic nie dadzą.
    >>>>
    >>>> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
    >>>> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
    >>>>
    >>> Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
    >>> przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.
    >>
    >> A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?
    >
    > nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę

    Nie przeczytałem całości - zgłosił już to na 112? ;)


  • 51. Data: 2014-01-03 20:57:14
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    >> To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle
    >> nie dopilnował.
    > Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy
    > pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi! :->
    >
    Tego to już nawet nie komentuje...
    Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji?

    >> To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    >> Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni
    >> na koma.
    >> Odbiera gośc i:
    >> - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
    >> domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    >> Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to
    >> nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka
    >> usługa u niego kosztuje? :)

    > Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
    > kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne.

    Z pewnością.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: