  • 50. Data: 2014-01-03 20:57:14
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?

    Nie chce mi się...

  • 52. Data: 2014-01-03 21:28:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    > Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    > koma.
    > Odbiera gośc i:
    > - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
    > domu.
    > Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    > Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał

    Niby dlaczego?
    Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień
    czekać na niego w domu?
    Względnie odbierać przesyłkę 20 km dalej, już daleko za miastem?
    Jakby tak chciał, to może paczkę wysłać pocztą, a nie płacić za kuriera 3
    razy więcej.
    Poczta jest przynajmniej z reguły dość blisko.

  • 53. Data: 2014-01-03 21:33:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego

    Dziwny jakis kurier.
    Do mnie jak dzwoni to nalega, ze przyjedzie pozniej, ze moze jutro, a
    moze jednak ktos moze odebrac. Premie jakas maja za dostarczenie w
    terminie czy co ?

    Oczywiscie bywa tez tak ze nie dzwoni tylko sle sms ze paczka czeka u
    sasiadow ..

    J.

  • 54. Data: 2014-01-03 21:49:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-03 20:57, Budzik pisze:
    > Tego to już nawet nie komentuje...
    > Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji?
    Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie płacił za usługę!
    No jak k* nie płaciłem, jak płaciłem, tyle że przez pośrednika :-)

    Maciek

  • 55. Data: 2014-01-03 21:56:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    pewnie tak, przecież to zbrodnia!

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 56. Data: 2014-01-03 22:09:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 21:28:12 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień
    >czekać na niego w domu?

    Ale nie musisz czekać, są widełki w których możesz sobie zażyczyć
    dostarczenia przesyłki. Ale jest to usługa dodatkowo płatna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2014-01-03 22:38:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie płacił za usługę!
    > No jak k* nie płaciłem, jak płaciłem, tyle że przez pośrednika :-)

    Wziąć od wysylającego pełnomocnictwo i złożyć.
    Jak będa prostestowali - wysłać pocztą.

  • 58. Data: 2014-01-03 22:38:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Niby dlaczego?

    Bo wtedy to raczej wigilię większość osób spędza z rodziną...

  • 59. Data: 2014-01-03 22:38:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > terminie czy co ?
    >
    > Oczywiscie bywa tez tak ze nie dzwoni tylko sle sms ze paczka czeka u

    No tak, ale 24.12 to jednak dość specyficzny dzień...

  • 60. Data: 2014-01-04 01:01:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę

    Dla Ciebie durniu wszystko