eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Fri, 03 Jan 2014 19:35:31 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <la6vtp$uk1$1@node1.news.atman.pl>
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <52c5daa2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.234.150.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1388774137 31361 178.183.234.150 (3 Jan 2014 18:35:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2014 18:35:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517313
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
    > To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
    > dopilnował.
    Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy pańskiego
    płaszcza i co nam pan zrobi! :->

    > To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    > Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    > koma.
    > Odbiera gośc i:
    > - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
    > Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    > Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    > ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
    > kosztuje? :)
    Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
    kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne. Sęk w tym, że
    jedna strona płaci i wymaga wywiązania się z zawartej umowy, a często
    jest to trudne ze względu na zderzenie z dużą firmą, co widać choćby na
    przykładzie próby złożenia mojej reklamacji w w/w sprawie.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: