eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Fri, 3 Jan 2014 17:47:34 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <la6qdf$bei$1@mx1.internetia.pl>
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <52c5daa2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1388768495 11730 83.238.168.227 (3 Jan 2014 17:01:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2014 17:01:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517284
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl>

    >W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
    >> bardzo było to śmieszne.
    > To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
    > powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
    > nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
    > dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
    > Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
    > skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
    > mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
    > oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
    > mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
    > Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
    > sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

    Cóż by ta reklamacja miała zresztą zmienić ? Nie dostaniesz odszkodowania za
    brakujące prezenty bo byś musiał je drugi raz kupić gdzie indziej

    Z drugiej strony, znaczy nie kurierzy, złożyłem zamówienie w firmie nie
    motoryzacyjnej a elektronicznej, za 3 dni miało być, zapłaciłem, czekam. Też
    jakieś święta po drodze były to z wyrozumiałości nie pytałem co z moją
    przesyłką. No ale jak chyba 7 dni zeszło to myślę, coś jest nie tak. I
    dobijam się co jakiś czas. Zeszły DWA MIESIĄCE w czasie których usłyszałem 3
    różne wersje powodu niedostarczenia, że telefon był zły, że kurier ukradł i
    cośtam jeszcze. 3 dni a 2 miesiące.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: