eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Fri, 3 Jan 2014 18:00:49 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 28
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <52c5daa2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1388772049 19901 79.173.47.194 (3 Jan 2014 18:00:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2014 18:00:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517303
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    >> bardzo było to śmieszne.
    > To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
    > powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
    > nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
    > dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
    > Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
    > skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
    > mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
    > oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
    > mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
    > Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
    > sam zgarnął jakąś rekompensatę :->
    >
    To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
    dopilnował.

    To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    koma.
    Odbiera gośc i:
    - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
    Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
    kosztuje? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: