  • 1. Data: 2016-03-05 09:48:10
    Temat: Dziwne zaiste
    Od: "N. N." <i...@a...pusty>

    Jakąś godzinę temu wysłałem posta pt "Opona limuzyny prezydenckiej", po
    czym on niemal natychmiast "wyparował" z serwera. Co wydaje się
    potwierdzać zawartą w nim myśl. Jeśli ktoś ciekaw, to niech go szuka tu:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.fizyk
    a/i9JUMrxEWPI

    Na wszelki wypadek crosspostuję jeszcze w kolejne miejsce, może tam się
    uchowa?

  • 2. Data: 2016-03-05 11:13:26
    Temat: Re: Dziwne zaiste
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    N. N. pisze:
> [...]
    a/i9JUMrxEWPI

    > Na wszelki wypadek crosspostuję jeszcze w kolejne miejsce, może tam się

    Ja tam go widzę.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2016-03-05 12:12:28
    Od: b...@g...com

    użytkownik N. N. napisał:
    > Jakąś godzinę temu wysłałem posta pt "Opona limuzyny prezydenckiej"

    Co następne? "Trudne sprawy" czy "dlaczego ja?

    Jebło to jebło, gdyby chociaż tyczyło się
    komputera albo nawigacji prezydenta?

    Jeden watek nie na temat (zdarza się), a drugi wątek o
    wątku który jest nie na temat (bez sensu Panie).

    Tu się pracuje.

  • 4. Data: 2016-03-05 15:46:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    N. N. pisze tak:

> [...]
    a/i9JUMrxEWPI

    > Na wszelki wypadek crosspostuję jeszcze w kolejne miejsce, może

    Z grup tak łatwo nie wyparuje. To nie onet :)

    Newsgroups: pl.sci.fizyka,alt.pl.matematyka,pl.misc.elektronika
    From: "N. N." <i...@a...pusty>
    Subject: Opona limuzyny prezydenckiej
    Date: Sat, 5 Mar 2016 08:57:48 +0100

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-03-06 20:39:16
    Od: NtN <i...@a...pusty>

    > Ja tam go wciąż widzę.

    A ja sprawdzam na (swoim) serwerze, i nie tylko on zniknął! Również ten
    mój post otwierający wątek niniejszy - nie ma go! Ktoś był czujny, i
    usunął, więc pytam: co mam o tym myśleć? Wbrew sugestiom jednego z
    odpowiadających: niczego nie usuwałem, zresztą z poziomu programu
    pocztowego (przynajmniej mojego) nie jest to możliwe!! A żadna z grup,
    które tym pasztetem "poza tematem" uraczyłem, oficjalnie moderowana nie
    jest.

    Ustosunkujcie się proszę, do zaskakującego przykładu CENZURY na waszej
    grupie macierzystej, gdzie często ktoś paskudzi ciężkimi jobami całkiem
    bezkarnie, i bez reakcji tajemniczego cenzora!

  • 6. Data: 2016-03-12 22:20:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "NtN" <i...@a...pusty> wrote in message
    > Ustosunkujcie się proszę, do zaskakującego przykładu CENZURY

    Sam sobie robisz krzywdę - próbujesz zwiększać szansę
    przeczytania wypowiedzi przez większą ilość osób dając
    krossposta tymczasem wiele serwerów krossposty wyrzuca,
    więc w efekcie mniej osób zobaczy co napisałeś...
    To nie jest cenzura tego co napisałeś tylko usuwanie spamu.