    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.fizyka,alt.pl.matematyka,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Opona limuzyny prezydenckiej
    Date: Sat, 5 Mar 2016 18:37:19 +0100

    Może nie na temat, ale dziś pokazywali w tvnie zdjęcia z kamery auta
    pokazająca jak to było.
    Ja tam wszystkiego nie dopatszyłam mimo, że pokazali 2 razy,
    ale wyglądało to z tego co widziałam następująco:
    jedzie auto autostradą,
    z pszeciwka, drugim pasem odzielonym od tego pasa pasem zieleni jadą inne
    auta,
    auta z pszeciwka rozbyzgują jak wodę żyżel lub coś innego tego typu
    i te kamienie trafiają na pas kturym jedzie auto z kamerą,
    (prawdoodobnie kierunek auta prezydenckiego).
    A potem to już nic nie widać , tylko jak jakieś auto,
    pewnie prezydenckie zjeżdża na pobocze.

    Skąd wiesz, że ten żużel nie miał między kamykami ostszy ze stali?
    Dla mnie to nie do pomyślenia takie zanieczyszczenie asfaltu na
    autostradzie.
    Od razu pownino być spszątane, sypane solą, pisakiem, co kiedy tsza.
    Autostrada ma być idiotoodporna, nawet pszy gołoledzi itp.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)