-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Massai" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Opel Ampera nadciąga...
Date: Mon, 19 Apr 2010 08:46:54 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 43
Message-ID: <hqh59u$s7q$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271666814 28922 212.160.173.137 (19 Apr 2010 08:46:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Apr 2010 08:46:54 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273660
[ ukryj nagłówki ]No, wygląda że europejska mutacja Volta się wreszcie pokaże.
W dodatku jeszcze w tym roku.
Samochód ciekawy.
http://www.opel-ampera.com/english/#/home
Niestety, poszli w modnym kierunku, i ma zapewniać 60 km na bateriach.
Odbiło się to na jednej bardzo poważnej rzeczy - jest czteromiejscowy,
aku jest w tunelu i pod tylnymi siedzeniami.
Przez ten "drobiazg" rynkowo dostanie mocno po dupie...
Osiągi przyzwoite, 0-100 w 9 sekund, top speed - 160 km/h. Może nie za
wiele, ale dla wielu (w tym dla mnie) w zupełności wystarczająco. W
sumie rozsądne - jak ma być oszczędny, to i duże prędkości temu nie
sprzyjają.
Stylistyka ciekawa. Trochę obleśne te wstawki z pleksy na wszystkim,
łącznie z felgami - imho lepiej byłoby pójść po całości, bez wstawek
tylko z wszędzie pozamykać.
Obawiam się też że te duże baterie mocno odbiją się na cenie.
Ech, jakby wywalili ten tunel między tylnymi siedzeniami, kosztem
niższego zasięgu np. 40 km - nadal samochód by się nadawał do jazdy
czysto elektrycznej, a byłby pełnoprawnym samochodem rodzinnym. Czyli
ze znacznie wyższą sprzedażą, i wyraźnie niższymi cenami...
Ktoś tu ma coś wspólnego z Oplem, dobrze kojarzę że Mirek Ptak? Masz
może jakieś przecieki co do planowanej ceny?
Ale dla mnie te 4 miejsca nie są problemem, więc jeśli cena będzie
rozsądna - poważnie bym go rozważył.
BTW - ile dalibyście za niego jako nowy? Tzn. jaki poziom cen byłby
akceptowalny? IMHO cena priusa, czyli 100k pln to nieprzekraczalna
granica. Zawsze jest wprawdzie brzydszy ale praktyczniejszy Insight za
75k...
--
Pozdro
Massai
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.10 11:16 Katanka
- 19.04.10 11:23 bratPit[pr]
- 19.04.10 11:47 Mirek Ptak
- 19.04.10 12:01 Massai
- 19.04.10 12:17 bratPit[pr]
- 19.04.10 14:46 Mirek Ptak
- 19.04.10 14:47 bratPit[pr]
- 19.04.10 15:58 szymo
- 19.04.10 16:54 kamil
- 19.04.10 15:53 Jaroslaw Berezowski
- 19.04.10 17:14 Massai
- 19.04.10 17:18 Massai
- 19.04.10 17:46 kamil
- 19.04.10 18:12 pitpull
- 19.04.10 18:22 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=