  • 1. Data: 2010-04-18 21:56:09
    Temat: [DC] pozdr Przemek V
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    bodajze - piekne czerwone ferrari dzis kolo 17:15 na Powsinskiej, w kierunku na
    Powsin. rowerem nie udalo mi sie tym razem wyjatkowo dogonic..

    pozdr, rdx
    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2010-04-18 21:58:05
    Temat: Re: [DC] pozdr Przemek V
    Od: to <t...@a...xyz>

    radxcell wrote:

    > bodajze - piekne czerwone ferrari dzis kolo 17:15 na Powsinskiej, w
    > kierunku na Powsin. rowerem nie udalo mi sie tym razem wyjatkowo
    > dogonic..

    Eh, nie starasz się...

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-18 22:49:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    radxcell pisze:
    > bodajze - piekne czerwone ferrari dzis kolo 17:15 na Powsinskiej, w kierunku na
    > Powsin. rowerem nie udalo mi sie tym razem wyjatkowo dogonic..

    Leszcz zatem jesteś. :P
    Albo Przemek celowo unika jazdy w robocze dni, by w korkach nie stać i
    tym samym nie dawać się rowerzystom łoić. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-04-19 16:46:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-18 21:56, radxcell wrote:

    > bodajze - piekne czerwone ferrari dzis kolo 17:15 na Powsinskiej, w kierunku na
    > Powsin. rowerem nie udalo mi sie tym razem wyjatkowo dogonic..

    Moze podpowiem:
    http://store.ferrari.com/en/leisure-sport/bikes/ferr
    ari-cx-60-bicycle.html

    ew.
    http://store.ferrari.com/en/leisure-sport/bikes/kid-
    s-ferrari-cx-10-bicycle.html

    ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2010-04-19 18:27:24
    Temat: Re: pozdr Przemek V
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 18 Kwi, 21:56, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:
    > bodajze - piekne czerwone ferrari dzis kolo 17:15 na Powsinskiej, w kierunku na
    > Powsin. rowerem nie udalo mi sie tym razem wyjatkowo dogonic..

    Zgadzałoby się. Jestem też prawie pewien, że w tym czasie / miejscu
    zostałem obtrąbiony peemesowo. Masz klakson samochodowy w rowerze? W
    każdym razie dziękuję i odpozdrawiam.