    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Date: Tue, 15 May 2012 15:04:58 +0200

    On Tue, 15 May 2012 14:33:09 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Dziwi mnie jedno:
    > jadą za takimi ostro. Doganiają ich i co? I spokojna rozmowa, jak z
    > kumplami. W USA to by takich rzucili na ziemię, skuli. Człowiek by
    > wiedział, że przesadził z tym łamaniem przepisów.

    Jak Ci tak zależy na mieszkaniu w państwie policyjnym to się
    wyprowadź do Stanów, co Cię powstrzymuje?

    > Znowu rozmowa jak przy herbatce. Policjanci bez żadnej asekuracji
    > żartują sobie z "ofiarą" i szukają wspólnych znajomych. Nie budzi to
    > mojego szacunku do władzy.

    Rozumiem, że jesteś ze szkoły "szacunek dziecka uzyskuje się lejąc
    je smyczą"? Na szczęście to już nielegalne.

    Mnie tam bardzo cieszy to, że nasi policjanci rozmawiają po ludzku
    ze społeczeństwem. Policja ma służyć i chronić, a w USA to chroni
    przede wszystkim siebie, jak jesteś po drugiej stronie thin blue
    line to jesteś albo bydłem albo przestępcą. Na szczęście w Unii
    mamy lewicową cywilizację śmierci i jeszcze nam sporo swobód
    obywatelskich zostało. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650