    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Ogniwa Li-Ion L18650 - jak ładować?
    Date: Tue, 04 Sep 2012 17:48:31 +0200

    Dla mnie odkrycie, dla Was może nie. Widzę do kupienia niedrogo ogniwa
    pokroju L18650. Jest pokusa, żeby użyć do jakiegoś swojego urządzenia
    przenośnego.
    Tylko jak się takie aku ładuje?
    Widzę, są fabryczne ładowarki, ale zabezpieczenia są w ładowarce, czy
    ogniwie? Jeśli ja bym się musiał troszczyć o odpowiednie warunki
    napięciowo-prądowo-termiczne to jaki łatwo dostępny i tani scalak do
    tego się stosuje?

    Michał