  • 11. Data: 2013-05-05 14:36:51
    Temat: Re: Ognisko rdzy na progu - zwalczać w zarodku, czy czekać?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 maja 2013 11:31:14 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > "Lepiej zapobiegać niż leczyć". Konserwacja, konserwacja, konserwacja,
    >
    > zwłaszcza w pojazdach, które chce się użytkować dłużej niż 4 lata.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Przy samochodach i nie tylko jest jedna prawidłowość. Nie wiadomo ile się będzie go
    miało. Dlatego chyba warto zabezpieczyć pzred korozją każdy kupiony bez względu na
    plany co do ilości czasu jaki się go będzie użytkowało. Wszystko z wyjątkiem nadwozia
    da się naprawić tak żeby przywrócić pełne własności użytkowe. Oczywiście nadwozie też
    się da zreperować bez względu na stan w jakim się znajduje. Tylko że zawsze kosztuje
    to dużo pieniędzy. Z reguły nie złomuje się leciwych samochodów w których padło
    sprzęgło ale nadwozie jest w dobrym stanie technicznym. I nie ważne że naprawa to
    może być 50% wartości rynkowej samochodu. Za to na złomach jest mnóstwo pordzewiałych
    samochodów w których większość podzespołów jest sprawna. Cała gałąź gospodarki na
    bazie takich samochodów się zrobiła.

  • 12. Data: 2013-05-05 23:03:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin N wrote:
    > Pojawiło mi się ognisko rdzy na progu. Delikatna plama rdzy wielkości
    > 5 cm zaczyna przebijać spod lakieru.
    >
    > Czy zwalczać to w zarodku, czy czekać. I jak zwalczyć "garażowo"?

    czekać...