-
X-Received: by 10.49.103.202 with SMTP id fy10mr1362669qeb.32.1367757411248; Sun, 05
May 2013 05:36:51 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.103.202 with SMTP id fy10mr1362669qeb.32.1367757411248; Sun, 05
May 2013 05:36:51 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!m7no2350841qam.0!news-out.go
ogle.com!y6ni0qax.0!nntp.google.com!m7no2350839qam.0!postnews.google.com!glegro
upsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 5 May 2013 05:36:51 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <km2kh9$ef0$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.110.169;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.112.110.169
References: <klt5qi$db1$2@news.task.gda.pl> <km05o2$9hu$1@mx1.internetia.pl>
<km0lcn$9uc$1@news.task.gda.pl> <km2kh9$ef0$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Ognisko rdzy na progu - zwalczać w zarodku, czy czekać?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 05 May 2013 12:36:51 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490800
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 4 maja 2013 11:31:14 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> W dniu 2013-05-03 17:33, Marcin N pisze:
>
> > Sugerujesz, że powinienem zwalczać rdzę, zanim się pojawi?
>
> > Sprytne...
>
> "Lepiej zapobiegać niż leczyć". Konserwacja, konserwacja, konserwacja,
>
> zwłaszcza w pojazdach, które chce się użytkować dłużej niż 4 lata.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Maciek
Przy samochodach i nie tylko jest jedna prawidłowość. Nie wiadomo ile się będzie go
miało. Dlatego chyba warto zabezpieczyć pzred korozją każdy kupiony bez względu na
plany co do ilości czasu jaki się go będzie użytkowało. Wszystko z wyjątkiem nadwozia
da się naprawić tak żeby przywrócić pełne własności użytkowe. Oczywiście nadwozie też
się da zreperować bez względu na stan w jakim się znajduje. Tylko że zawsze kosztuje
to dużo pieniędzy. Z reguły nie złomuje się leciwych samochodów w których padło
sprzęgło ale nadwozie jest w dobrym stanie technicznym. I nie ważne że naprawa to
może być 50% wartości rynkowej samochodu. Za to na złomach jest mnóstwo pordzewiałych
samochodów w których większość podzespołów jest sprawna. Cała gałąź gospodarki na
bazie takich samochodów się zrobiła.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.13 23:03 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka