  • 1. Data: 2013-04-30 18:46:17
    Temat: Lakierowanie maski
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mnie wyszło 3 x 12zł. No może nie tak do końca 36zł bo wcześniej
    kupiłem sobie maskę p-gaz.

    Syntetykiem w spraju. Z 5 metrów "nie widać różnicy to po co
    przepłacać". Ręka pewna jak skała hyhy ;)

    Czy syntetyk trzeba pokrywać jakimś syntetycznym klarem?
    (pytam bo wyszło fantastycznie tak jak jest).

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2013-04-30 20:58:49
    Temat: Re: Lakierowanie maski
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-30 18:46, PiteR pisze:
> [...]
    > przepłacać". Ręka pewna jak skała hyhy ;)
    >
    > Czy syntetyk trzeba pokrywać jakimś syntetycznym klarem?
    > (pytam bo wyszło fantastycznie tak jak jest).

    swietnie. a teraz wez na szmate nitro i zmyj to wszystko i oddaj
    fachowcowi do prawdziwego lakierowania.

  • 3. Data: 2013-04-30 21:24:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** h.w.d.p. pisze tak:

    > swietnie. a teraz wez na szmate nitro i zmyj to wszystko i oddaj
    > fachowcowi do prawdziwego lakierowania.

    już biegnę

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2013-05-02 09:47:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > przepłacać". Ręka pewna jak skała hyhy ;)
    >
    > Czy syntetyk trzeba pokrywać jakimś syntetycznym klarem?
    > (pytam bo wyszło fantastycznie tak jak jest).

    Co to jest "syntetyk w sprayu"?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-05-02 11:48:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 18:46:17 +0200, PiteR napisał(a):

> [...]
    > przepłacać". Ręka pewna jak skała hyhy ;)
    >
    > Czy syntetyk trzeba pokrywać jakimś syntetycznym klarem?
    > (pytam bo wyszło fantastycznie tak jak jest).

    Nie wiem czy dobrze dekoduję "syntetyk", ale na pewno należy to wypolerować
    papierem wodnym 2000-2500, a potem pastą polerską jeszcze.

    Inaczej to będzie bardzo się brudzić.

  • 6. Data: 2013-05-02 11:50:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > przepłacać". Ręka pewna jak skała hyhy ;)
    >
    > Czy syntetyk trzeba pokrywać jakimś syntetycznym klarem?
    > (pytam bo wyszło fantastycznie tak jak jest).

    A w ogóle z takimi pytaniami to najlepiej na lakierowanko.info (jest osobny
    wątek o lakierowaniu sprayami -
    http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=5714 )

  • 7. Data: 2013-05-02 23:01:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin N pisze tak:

    > Co to jest "syntetyk w sprayu"?

    No to jest taki spraj który nie jest akrylowy tylko alkidowy czy jakoś
    tak. Który można kupić np w Castoramie do malowania płotu, marki Dupli
    czy Crafts itp.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87