  • 1. Data: 2012-12-03 16:31:55
    Temat: Odtwarzacz mp3 z transmiterem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Szukam odtwarzacza mp3 z wbudowanym transmiterem FM - tak aby utworów
    słuchać przez głośniki w samochodzie.
    Znalazłem coś takiego:

    http://www.manta.com.pl/pl/mmrmp40002/

    niestety urządzenie to nie ma akumulatorka więc po odłączeniu zasilania od
    gniazda zapalniczki lub wyjęciu odtwarzacza z auta - gubi się miejsce które
    ostatnio było słuchane. W przypadku zwykłych utworów nie jest to wielki
    problem, natomiast w przypadku audiobooków już tak :-)

    Może ktoś z szanownych grupowiczów używa jakiegoś innego odtwarzacza i może
    go polecić. Ewentualnie jakiś zwykły transmiter z wejściem line in jack -
    tak abym mógł podłączyć inny odtwarzacz który już mam.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2012-12-03 16:46:59
    Temat: Re: Odtwarzacz mp3 z transmiterem
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > może go polecić. Ewentualnie jakiś zwykły transmiter z wejściem line in
    > jack - tak abym mógł podłączyć inny odtwarzacz który już mam.

    kiedyś próbowałem jakiś transmiter i było, że tak powiem, gówniano.
    Wydać ~60zł na taki szajs to imho bzdura i wyrzucanie pieniędzy w błoto.
    Wiem, że masz jakiś odtwarzacz, wydłub go i sprzedaj na alledrogo.
    W to miejsce kup sobie choćby takie coś
    http://allegro.pl/radio-samochodowe-pioneer-mvh-150u
    i-polska-gwaranc-i2809074160.html
    króciak http://tinyurl.com/ca8x9rr

    Jakość dźwięku pewnie będzie nieporównywalnie lepsza a różnica pomiędzy 60zł
    a 200zł (jeżeli nie sprzedasz swojego radia) nie jest jakąś tragedią.
    Z resztą, gwiazdka idzie, zrób sobie dobrze ;)

  • 3. Data: 2012-12-03 17:38:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ergie pisze tak:

    > niestety urządzenie to nie ma akumulatorka więc po odłączeniu
    > zasilania od gniazda zapalniczki lub wyjęciu odtwarzacza z auta -
    > gubi się miejsce które ostatnio było słuchane.

    robisz pause/power off przed rozłączeniem?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-12-03 18:19:29
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jakość dźwięku pewnie będzie nieporównywalnie lepsza a różnica pomiędzy
    > 60zł a 200zł (jeżeli nie sprzedasz swojego radia) nie jest jakąś tragedią.
    > Z resztą, gwiazdka idzie, zrób sobie dobrze ;)

    Temat powraca jak bumerang, wątpię żebyś przekonał autora wątku.
    Nawet wiem jakich argumentów użyje. ;-)
    Musi sam się przekonać i dwa razy zapłacić... ;-)

  • 5. Data: 2012-12-03 18:25:27
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Może ktoś z szanownych grupowiczów używa jakiegoś innego odtwarzacza i
    > może go polecić. Ewentualnie jakiś zwykły transmiter z wejściem line in
    > jack - tak abym mógł podłączyć inny odtwarzacz który już mam.

    A radio które posiadasz nie ma wejścia line in? Być może wystarczy tylko
    wyprowadzić kabelek?

  • 6. Data: 2012-12-03 22:55:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-03 18:19, Iksiński wrote:

> [...]
    > Nawet wiem jakich argumentów użyje. ;-)
    > Musi sam się przekonać i dwa razy zapłacić... ;-)

    Zapodaj tutoriala jak latwo i bezbolesnie wymienic radio w Astrze H
    na tego pioniera, dodac "zmieniarke" na karty sd/usb czy wmontowac port
    Line iN a pewnie zostaniesz ozlocony przez wiele osob posiadajacych ten
    samochod i takie radio:
    http://allegro.pl/cd-60-navi-mapy-wyswietlacz-i28439
    91041.html

  • 7. Data: 2012-12-03 23:09:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-03 22:55, atm wrote:
> [...]

    PS
    Transmiter odrzadzam, jakosc dzwieku z reguly sporo gorsza od tego z
    radia, dodatkowo dochodzi cale zamieszanie z podlaczaniem transmitera do
    zapalniczki, czasem sie go lekko szturchnie i sie restartuje, menu dosc
    kulawe. Sprawdzilem tez jak to wychodzi z Nokia N8, ktora ma wbudowany
    transmiter, jak dla mnie jakosc dzwieku nieakceptowalna.

  • 8. Data: 2012-12-04 00:42:29
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zapodaj tutoriala jak latwo i bezbolesnie wymienic radio w Astrze H

    Zdefiniuj "bezboleśnie". Ramki są dostępne, montaż nie powinien przerosnąć
    przeciętnego instalatora car audio. Co? Że nie będzie działał wyświetlacz,
    sterowanie z kierownicy, navi i będzie to wyglądać obleśnie? Ale AUX
    będzie...
    A jak jednak chcesz zachować te funkcjonalności, to sprzedaj CD60, kup CD70
    i będziesz miał AUX (albo sobie dołożysz). Przy odrobinie szczęścia nawet
    wyjdziesz na plus.

    > na tego pioniera, dodac "zmieniarke" na karty sd/usb czy wmontowac port
    > Line iN a pewnie zostaniesz ozlocony przez wiele osob posiadajacych ten
> [...]

    Tylko po jakiego grzyba, skoro wg opisu to radio obsługuje MP3?

  • 9. Data: 2012-12-04 00:59:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-04 00:42, Iksiński wrote:

> [...]
    > przerosnąć przeciętnego instalatora car audio. Co? Że nie będzie działał
    > wyświetlacz, sterowanie z kierownicy, navi i będzie to wyglądać

    No i takiego "machniom" nie okreslilbym jako bezbolesnego.
    Orientujesz sie moze ile kosztuje kompletne dorzucenie AUX w CD70?

> [...]
    > nawet wyjdziesz na plus.

    91041.html

    > Tylko po jakiego grzyba, skoro wg opisu to radio obsługuje MP3?

    Tak, to prawda, tyle ze w moim egzemplarzu zaczyna cos szwankowac z
    odczytem plyty podczas uruchamiania samochodu; czesto wyswietla
    komunikat o bledzie i wysuwa CD. Poza tym czyta mp3 jedynie z plyty...
    znacznie wygodniejsze sa karty pamieci.

  • 10. Data: 2012-12-04 08:46:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    frank drebin nabazgrał(a):

    > kiedyś próbowałem jakiś transmiter i było, że tak powiem, gówniano.

    Ja swój oddałem komuś w firmie za kanapkę w bufecie :) uważam że zrobiłem
    dobry interes :)