  • Data: 2009-03-05 15:38:08
    Temat: Odszkodowania - artykul.
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Moja znajoma pisze artykul do gazety odnosnie problemow w
    uzyskaniu odszkodowania. Szuka kontaktow do ludzi ktorzy mieli dziwne
    przejscia z firmami ubezpieczeniowymi. Z tego co pamietam, tutaj sporo
    osob gryzlo sie z ubezpieczycielami (ja sam jestem w trakcie, juz 8
    miesiecy..). Jezeli ktos chcialby sie podzielic swoja historia to
    prosze o kontakt na priv. Deadline do jutra, artykul ma sie ukazac
    niedlugo w Dzienniku (w wersji drukowanej lub na ich stronie www).

    --
    Przyczepnosci,
    Piotrek F.