  • 1. Data: 2009-03-05 15:38:08
    Temat: Odszkodowania - artykul.
    Od: p...@g...com

    Witajcie!

    Moja znajoma pisze artykul do gazety odnosnie problemow w
    uzyskaniu odszkodowania. Szuka kontaktow do ludzi ktorzy mieli dziwne
    przejscia z firmami ubezpieczeniowymi. Z tego co pamietam, tutaj sporo
    osob gryzlo sie z ubezpieczycielami (ja sam jestem w trakcie, juz 8
    miesiecy..). Jezeli ktos chcialby sie podzielic swoja historia to
    prosze o kontakt na priv. Deadline do jutra, artykul ma sie ukazac
    niedlugo w Dzienniku (w wersji drukowanej lub na ich stronie www).

    --
    Przyczepnosci,
    Piotrek F.

  • 2. Data: 2009-03-05 21:51:00
    Temat: Re: Odszkodowania - artykul.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Jezeli ktos chcialby sie podzielic swoja historia to
    > prosze o kontakt na priv. Deadline do jutra, artykul ma sie ukazac
    > niedlugo w Dzienniku (w wersji drukowanej lub na ich stronie www).

    Deadline dla swiadów i poszkodowanych?
    Przepraszam za wyrazenie, ale je bloCie?

    Ja rozumiem poniekad, ze ktos ma za zadanie napisac artykul.
    Ja rozumiem poniekad, ze zaprzagl znajomych.
    Ale tego, ze zrobil to dzien przed data, która mu wyznaczono jako termin
    oddania pracy - nie rozumiem.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2009-03-05 21:53:53
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Jasio" wrote...

    > Ja rozumiem poniekad, ze ktos ma za zadanie napisac artykul.
    > Ja rozumiem poniekad, ze zaprzagl znajomych.
    > Ale tego, ze zrobil to dzien przed data, która mu wyznaczono jako termin
    > oddania pracy - nie rozumiem.

    Nie wiesz jak to jest? Co masz zrobic dzis, zrob pojutrze. Bedziesz mial dwa
    dni wolnego... a potem jeszcze raz i jeszcze raz. No i w koncu ktos sie
    obudzil z reka w nocniku i jest panika ;)
    Bywa....

    --
    pozdro
    James

  • 4. Data: 2009-03-06 03:18:47
    Od: p...@g...com

    On 5 Mar, 22:53, "James" <n...@d...for.spam> wrote:
    > "Jasio" wrote...

    > Nie wiesz jak to jest? Co masz zrobic dzis, zrob pojutrze. Bedziesz mial dwa
    > dni wolnego...

    Ok, powiem tak, dostalem taka wiadomosc, krotki czas, kto moze ten
    napisze, kto nie moze w tym czasie - wielka szkoda. Jezeli macie
    pretensje do mnie, ze czas jest tak krotki - sorry. Nie jestem
    zwiazany nijak z dziennikarstwem, ale wiem ze niektore artykuly pisze
    sie (niestety) z dnia na dzien. Mysle, ze poruszenie tematyki
    ubezpieczen nikomu z nas na zle nie wyjdzie. Jezeli jednak doczepienie
    sie do mnie bylo tylko ze wzgledu uzycia angielskiego slowa 'deadline'
    to musze przyznac, ze napisalem je w pospiechu - sam nie przepadam za
    zbyt czestym uzywaniem angielskich slow, ktorych odpowiedniki mamy w
    ojczystym jezyku, wiec sorry ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 5. Data: 2009-03-06 13:13:28
    Od: j...@g...com

    On 6 Mar, 04:18, p...@g...com wrote:
    > Nie jestem
    > zwiazany nijak z dziennikarstwem, ale wiem ze niektore artykuly pisze
    > sie (niestety) z dnia na dzien.

    taaaa... a potem ludziska sie dziwuja, skad taki denny poziom
    informacji zawartej w prasie: a tu wszystko pieknie wylozone, znaczy
    termin z dnia na dzien :P
    i mamy takie kfiatki jak linki na szyjach motocyklistow, albo zarzuty
    do dewelopera budujacego u mnie za plotem, ze rok mieszkan nie
    oddaje... a on ich nie oddaje ponad 2 lata, tylko jakas dziennikarzyna
    napisala wszystko po lebkach, bo miala "dedlajn"
    --
    jeszua
    ck krakoff