  • Data: 2009-03-06 03:18:47
    Temat: Re: Odszkodowania - artykul.
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Mar, 22:53, "James" <n...@d...for.spam> wrote:
    > "Jasio" wrote...

    > Nie wiesz jak to jest? Co masz zrobic dzis, zrob pojutrze. Bedziesz mial dwa
    > dni wolnego...

    Ok, powiem tak, dostalem taka wiadomosc, krotki czas, kto moze ten
    napisze, kto nie moze w tym czasie - wielka szkoda. Jezeli macie
    pretensje do mnie, ze czas jest tak krotki - sorry. Nie jestem
    zwiazany nijak z dziennikarstwem, ale wiem ze niektore artykuly pisze
    sie (niestety) z dnia na dzien. Mysle, ze poruszenie tematyki
    ubezpieczen nikomu z nas na zle nie wyjdzie. Jezeli jednak doczepienie
    sie do mnie bylo tylko ze wzgledu uzycia angielskiego slowa 'deadline'
    to musze przyznac, ze napisalem je w pospiechu - sam nie przepadam za
    zbyt czestym uzywaniem angielskich slow, ktorych odpowiedniki mamy w
    ojczystym jezyku, wiec sorry ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.