  • 51. Data: 2011-06-15 15:02:31
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 14:58, BrunoJ pisze:

    > To znaczy ze on jest twoim znajomym, a ty nie jestes jego znajomym. bo on na
    > tobie zarabia. Po znajomosci naprawiles mu kompa, zeby mogl ci wystawic
    > fakture za naprawe sprzegla ktorego od razu nie rozpoznal. Brawo... ;-)

    szzzz ;) juz juz pojezdziles po mnie;)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl

  • 52. Data: 2011-06-15 15:08:20
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com> napisał(a):

    > Wiesz, tlumaczy sie tym (moim zdaniem tylko odbijanie pileczki) ze
    > powiedzialem mu, ze auto muli, nie ze sie wkreca na obroty i nie
    > "jedzie" - sam w tym aucie nie siedzial, tylko jego pracownik go sprawdzal.
    placzesz sie w zeznaniach podobnie jak twoj mechanik.
    Chwile temu pisales ze wkreca sie na obroty a nie jedzie (czyli sie slizga) a
    teraz piszesz ze sie nie wkreca i mechanik uwierzyl na slowo - przeciez to
    mozna zweryfikowac przejazdzka po parkingu. Wczesniej pisales ze mechanik
    sprawdzal, a teraz ze on sorry to bo jego pracownik.
    Coraz bardziej zaczynam sklaniac sie ku wersji ktora 'pachniala' mi od
    poczatku. Chciales sie dowiedziec czy mozna odstapic od umowy na podstawie
    znalezionej usterki w aucie, takiej o ktorej w zasadzie wiedziales, ale
    myslales ze bedzie tanio, a okazala sie wieksza mina. Wymysliles reszte
    historii na kolanie i teraz sie sam gubisz. Tak to po prostu wyglada.

    > Po to jade do mechanika, by sprawdzic auto, bo sam nie czuje sie na tyle
    > na silach, by zrobic to samamemu.
    to trzeba bylo to powiedziec mechanikowi gdy ci argumentowal ze to jego
    pracownik sprawdzal. niech ci zrobi po kosztach, a jak sie rozliczy z kiepskim
    pracownikiem to juz jego sprawa. Proponuje rowniez zweryfikowac liste znajomych...

  • 53. Data: 2011-06-15 16:22:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jun 2011 20:56:48 +0200, w <it8atg$qqf$1@inews.gazeta.pl>, Mikołaj
    Jopczyński <m...@g...com> napisał(-a):

    > przedajacy twierdzil, ze od zagazowania auto jest mulkiem - co
    > faktycznie bylo prawda - mulilo strasznie.
    >
    > Dzisiaj pojechalem z nim do mechanika, by wyprostowac sprawy, o ktorych
    > bylo wiadomo (rozrzad, klocki, tarcze, przewody w/n, uszczelka pod
    > zaworami - i calosc eksploatacyjna).
    >
    > Na miejscu okazalo sie, ze mulenie auta, to nie problemy z przewodami i
    > swiecami, a padniete sprzeglo.
    >
    > Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    > umowy (wada ukryta).
    >
    > Jak to wyglada w praktyce?

    W praktyce to ja bym się cieszył, że to problem ze sprzęgłem, a nie instalacją
    gazową.

    > Dodam, ze juz troche wlozylem w to auto (nabijanie klimy, rejestracja).

    Niestety, uroki starego auta. Prędzej już z tą klimą powalczyłbyś o jakiś
    zwrot...

  • 54. Data: 2011-06-15 16:36:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-14 22:46, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Tak, ale zasugerowalem sie tym, co mowil sprzedajacy... poza tym, zrobilem jakies
    20km, teraz jestem po okolo 1kkm.

    Ciekawe jak długo sprzedający musiał szukać klienta, który nie odróżnia
    ślizgania się sprzęgła od mulenia :) Pierwszy samochód, co?

  • 55. Data: 2011-06-15 17:19:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2011 22:54:27 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >I dlatego takie osoby powinny jechać na zakupy z kimś kto ma jako takie
    >pojęcie o mechanice.

    Taa... Pewne Mitsu mi się przypomniało.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2011-06-15 18:19:25
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 20:56:48 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > Na miejscu okazalo sie, ze mulenie auta, to nie problemy z przewodami i
    > swiecami, a padniete sprzeglo.

    I sprzedający do samochodu z rocznika '96 ma wsadzić nowe sprzęgło ? Może
    jeszcze ma wymienić przed sprzedażą zawieszenie, rozrząd, hamulce itd ?

    > Dodam, ze juz troche wlozylem w to auto (nabijanie klimy, rejestracja).
    Czyli ile ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 57. Data: 2011-06-15 21:00:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-15 14:02, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

    > Ale oszukany został faktycznie.
    > Przez mechanika.

    Taa, i dlatego chce teraz odstapic od umowy k-s :) Smiech na sali
    zaczyna sie z tego robic powoli :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 58. Data: 2011-06-15 23:11:27
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No wiesz, niektorzy sierre mieli :-)

    a co - scierka taka sypiąca sie?

  • 59. Data: 2011-06-16 06:08:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 23:11:27 +0200, Michał Gut wrote:
    >a co - scierka taka sypiąca sie?

    wrecz odwrotnie.
    I nawet eksploatacja nie jest uciazliwa, a auto od spodu ogladalem
    tylko przy wymianie oleju :-)

    J.

  • 60. Data: 2011-06-16 08:58:22
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-14 20:56, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Jak to wyglada w praktyce?

    Tak sobie czytam Wasze uszczypliwosci i mysle sobie, ze dobrze, nie nie
    kazda grupa jest taka jak ta (oczywiscie, zapewne sa wyjatki).

    Jakies 6 lat temu zaczynalem przygode z sieciami bezprzewodowymi - bylem
    zielony straszliwie. Ale trafilem na grupe cyberbajtu o wlasnie tych
    sieciach.

    Zaczalem pytac, uczyc sie, a z czasem pomagac innym.

    Dzisiaj mam firme, ktora z tego zyje. Gdybym trafil na spora czesc z Was
    pewno pewno nie bylbym w punkcie, ktorym jestem dzisiaj, nie
    zwiekszalbym pkb i nie powodowal (w promilu promila) rozwoju
    gospodarczego tego kraju - jak wiadomo, kazda firma w jakims stopniu sie
    do tego przyczynia.

    Panowie - proosze, na przyszlosc - badzcie mniej uszczypliwi, wredni i
    przesmiewczy, a bardziej "pomocni" i otwarci.