  • 1. Data: 2011-06-14 09:33:46
    Temat: Re: 34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Nie martw się. Kiedy jeździłem CR-V, latem ciągle informowali, że mi coś cieknie
    z silnika ;-)
    W końcu zacząłem być nieuprzejmy i odpowiadałem pytaniem: "ma Pan/Pani w aucie
    klimatyzację..."?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 2. Data: 2011-06-14 09:43:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@n...onet.pl
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Nie martw się. Kiedy jeździłem CR-V, latem ciągle informowali, że mi
    > coś cieknie
    > z silnika ;-)
    > W końcu zacząłem być nieuprzejmy i odpowiadałem pytaniem: &quot;ma
    > Pan/Pani w aucie klimatyzację...&quot;?

    I tak każdego/każdej trzy razy pytałeś? ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-06-14 10:00:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Jun 2011 09:43:07 +0200, Big Jack

    > I tak każdego/każdej trzy razy pytałeś? ;)

    "EE... lepiej panie rezyseze, z trzydzieści"

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2011-06-14 19:32:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cieknie
    > z silnika ;-)
    > W końcu zacząłem być nieuprzejmy i odpowiadałem pytaniem: &quot;ma

    LOL
    Dzisiaj też mi się to zdarzyło, pierwszy raz - więc wykrakałeś.
    Ale nie wiem czy życzliwy zrozumiał o co chodziło z tą klimą w odpowiedzi.