    From: " BrunoJ" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Date: Wed, 15 Jun 2011 13:08:20 +0000 (UTC)

    Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com> napisał(a):

    > Wiesz, tlumaczy sie tym (moim zdaniem tylko odbijanie pileczki) ze
    > powiedzialem mu, ze auto muli, nie ze sie wkreca na obroty i nie
    > "jedzie" - sam w tym aucie nie siedzial, tylko jego pracownik go sprawdzal.
    placzesz sie w zeznaniach podobnie jak twoj mechanik.
    Chwile temu pisales ze wkreca sie na obroty a nie jedzie (czyli sie slizga) a
    teraz piszesz ze sie nie wkreca i mechanik uwierzyl na slowo - przeciez to
    mozna zweryfikowac przejazdzka po parkingu. Wczesniej pisales ze mechanik
    sprawdzal, a teraz ze on sorry to bo jego pracownik.
    Coraz bardziej zaczynam sklaniac sie ku wersji ktora 'pachniala' mi od
    poczatku. Chciales sie dowiedziec czy mozna odstapic od umowy na podstawie
    znalezionej usterki w aucie, takiej o ktorej w zasadzie wiedziales, ale
    myslales ze bedzie tanio, a okazala sie wieksza mina. Wymysliles reszte
    historii na kolanie i teraz sie sam gubisz. Tak to po prostu wyglada.

    > Po to jade do mechanika, by sprawdzic auto, bo sam nie czuje sie na tyle
    > na silach, by zrobic to samamemu.
    to trzeba bylo to powiedziec mechanikowi gdy ci argumentowal ze to jego
    pracownik sprawdzal. niech ci zrobi po kosztach, a jak sie rozliczy z kiepskim
    pracownikiem to juz jego sprawa. Proponuje rowniez zweryfikowac liste znajomych...