  • 41. Data: 2011-06-15 13:28:04
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński - Tychy Online"
    <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To jest wlasnei problem. Go mam na miejscu i wiem, ze jest dobry,

    Jeśli nie rozpoznał ślizagającego się sprzęgła to raczej powinieneś zmienić
    zdanie.
    Albo chociaż wymusić na nim naprawę za friko/po kosztach.

  • 42. Data: 2011-06-15 13:40:23
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > znam znam, ale wiesz, na "znajomych" sie nie zarabia....
    > chociaz jak to mowi ten sam mechanik, to ludzie u niego placa za brak
    > wiedzy i narzedzi ...:(

    Skoro Ciebie na to stać... Któż może Ci zabronić? ;-)

  • 43. Data: 2011-06-15 13:43:37
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 13:28, Cavallino pisze:
> [...]
    > zmienić zdanie.
    > Albo chociaż wymusić na nim naprawę za friko/po kosztach.

    Wiesz, tlumaczy sie tym (moim zdaniem tylko odbijanie pileczki) ze
    powiedzialem mu, ze auto muli, nie ze sie wkreca na obroty i nie
    "jedzie" - sam w tym aucie nie siedzial, tylko jego pracownik go sprawdzal.

    Po to jade do mechanika, by sprawdzic auto, bo sam nie czuje sie na tyle
    na silach, by zrobic to samamemu.

    P.S.
    Moze polecicie jakis dobry i tani (wiem, wiem, era.pl) warsztat w
    okolicacch sosnowca, bedzina, tychow.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl

  • 44. Data: 2011-06-15 13:44:12
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To jest wlasnei problem. Go mam na miejscu i wiem, ze jest dobry, ale ze
    > slownoscia, terminowoscia u niego jest po prostu masakra -

    Skoro nie jest słowny i nie potrafi rozpoznać prostej usterki w prostym
    samochodzie to nie jest dobry.

    >a nie mam czasy i kasu zeby sprawdzac innych:(

    Widocznie masz kasę, żeby płacić _takiemu_ mechanikowi...
    To Twoja kasa i wybór, ale nie płacz na grupie następnym razem, że Cię ten
    "dobry" mechanik naciąga.

  • 45. Data: 2011-06-15 13:49:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedzialem mu, ze auto muli, nie ze sie wkreca na obroty i nie
    > "jedzie" - sam w tym aucie nie siedzial, tylko jego pracownik go

    To go nie tłumaczy, jak ma sprawdzić i tego nie robi, a kłamie że zrobił, to
    jeszcze gorzej niż gdyby w ogóle nie sprawdził.
    Na pewno to nie jest cecha dobrego mechanika.

    > Po to jade do mechanika, by sprawdzic auto, bo sam nie czuje sie na tyle
    > na silach, by zrobic to samamemu.

    Dokładnie.
    Zmień typa, jeśli nie naprawi tego sprzęgła po kosztach.

  • 46. Data: 2011-06-15 13:55:12
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 13:44, Iksinski pisze:

    > Widocznie masz kasę, żeby płacić _takiemu_ mechanikowi...
    > To Twoja kasa i wybór, ale nie płacz na grupie następnym razem, że Cię
    > ten "dobry" mechanik naciąga.

    A czy ja kiedykolwiek cos takiego napisalem? Jaki byl/jest temat tego watku?

    Jednak jest sporo racji w tym, co napisales, ze chytry 2 razy traci

  • 47. Data: 2011-06-15 13:59:50
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A czy ja kiedykolwiek cos takiego napisalem? Jaki byl/jest temat tego
    > watku?

    Zasugerowałeś, że zostałeś oszukany.
    Moim zdaniem (i czytając inne odpowiedzi, nie tylko moim), źle
    zidentyfikowałeś winnego.

    > Jednak jest sporo racji w tym, co napisales, ze chytry 2 razy traci

    To najczęściej prawda.

  • 48. Data: 2011-06-15 14:02:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński - Tychy Online"
    > <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zasugerowałeś, że zostałeś oszukany.
    > Moim zdaniem (i czytając inne odpowiedzi, nie tylko moim), źle
    > zidentyfikowałeś winnego.

    Ale oszukany został faktycznie.
    Przez mechanika.

  • 49. Data: 2011-06-15 14:25:10
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Ale oszukany został faktycznie.
    > Przez mechanika.

    Gratulujemy koledze bystrości umysłu - jak na to wpadłeś?

  • 50. Data: 2011-06-15 14:58:01
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com> napisał(a):

    > znam znam, ale wiesz, na "znajomych" sie nie zarabia....
    > chociaz jak to mowi ten sam mechanik, to ludzie u niego placa za brak
    > wiedzy i narzedzi ...:(
    To znaczy ze on jest twoim znajomym, a ty nie jestes jego znajomym. bo on na
    tobie zarabia. Po znajomosci naprawiles mu kompa, zeby mogl ci wystawic
    fakture za naprawe sprzegla ktorego od razu nie rozpoznal. Brawo... ;-)