  • 11. Data: 2012-04-11 22:19:36
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jm47jk$73b$1@mx1.internetia.pl...

    > przegląd i ubezpieczenie (chociaż to drugie może mieć).

    Ubezpiecznie możesz sprawdzić na stronie UFG, chociaż należy podchodzić z
    rezerwą do podanych informacji, niektórzy informowali o błędach.

    > Czy jest szansa coś z tym złomem zrobić ? Pisać kolejny raz do straży
    > miejskiej ?

    Udowodnić, że zagraża bezpieczeństwu lub środowsku. Przyjrzyj się dobrze,
    czy jakiś olej z tego złomu nie wycieka... ;-)

  • 12. Data: 2012-04-11 22:34:59
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym usłyszeć racjonalne i uzasadnione prawnie wytłumaczenie dlaczego
    > trzymanie na parkingu pod blokiem auta nie używanego jest be, a
    > użytkowanego codziennie - cacy oraz na jakiej podstawie właściciele tych
    > drugich samochodów mają większe prawa do publicznie dostępnego parkingu
    > niż właściciele tych pierwszych.

    Mowa jest o złomie którego nikt nie używa.

    Może w takim razie ja postawie sobie na takim miejscu fortepian ?

  • 13. Data: 2012-04-11 22:42:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    chochlik_drukarski wrote:

    > Mowa jest o złomie którego nikt nie używa.

    Wg Ciebie to złom, właściciel ma inne zdanie.

    > Może w takim razie ja postawie sobie na takim miejscu fortepian ?

    Z ważnym OC?

  • 14. Data: 2012-04-11 22:50:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:34, chochlik_drukarski pisze:
    > Mowa jest o złomie którego nikt nie używa.
    > Może w takim razie ja postawie sobie na takim miejscu fortepian ?
    Ale ludzie nie mają gdzie mieszkać, a Ty może mieszkasz np. w dwóch, czy
    trzech pokojach. Może sam, a może tylko z rodziną. To przecież, żeby
    było sprawiedliwie, powinno Ci się do tych dwóch pokoi jeszcze ze dwie
    rodziny dokwaterować. Żeby sprawiedliwość społeczna była :->

    PS: Te wspomniane przez Ciebie wraki to też o sprawiedliwość społeczną
    wołają :->
    Maciek

  • 15. Data: 2012-04-11 22:59:55
    Temat: Odp: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > PS: Te wspomniane przez Ciebie wraki to też o sprawiedliwość społeczną
    > wołają :->

    To nie ma nic wspólnego z żadną sprawiedliwością, zwłaszcza społeczną, tylko
    z porządkiem.

    Parking jest dla samochodów, dla złomów jest szrot.
    Jak właściciel złomu ma inne wrażenia co do tego, co posiada, niech zrobi
    badania techniczne wraka.
    Coś co ich nie przechodzi, a naprawa nie jest opłacalna, samochodem JUŻ nie
    jest.

  • 16. Data: 2012-04-11 23:13:10
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Coś co ich nie przechodzi, a naprawa nie jest opłacalna, samochodem JUŻ
    > nie jest.

    To na szczęście tylko twoja opinia a ona nie jest prawnie wiążąca

    BTW
    Kto decyduje o opłacalności naprawy i czasie lub terminie jej
    przeprowadzenia?
    Nie ma obowiązku posiadania przeglądu w pojeździe który nie porusza się po
    drogach publicznych.
    Bardzo prosto doprowadzić pojazd fabrycznie nowy do stanu w którym naprawa
    będzie nieopłacalnia, ale nadal zapytuję: kto o tym decyduje, bo nierzadko w
    grę wchodzą sprawy emocjonalne na przykład.

  • 17. Data: 2012-04-11 23:29:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:59, Cavallino pisze:
    > Parking jest dla samochodów, dla złomów jest szrot.
    A mieszkania dla ludzi. Nie mam gdzie mieszkać, a Ty pewnie masz wolny
    pokój. Kiedy mogę się wprowadzić? :->

    Maciek

  • 18. Data: 2012-04-12 00:14:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 23:13, Jackare pisze:

    > Kto...

    Spierdalaj [1]

    [1] Wujek Staszek

    --

    JK

  • 19. Data: 2012-04-12 08:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości grup

    > To na szczęście tylko twoja opinia a ona nie jest prawnie wiążąca

    To raczej dotyczy Twojej o świętym prawie wraka do zagracania parkingu.
    Skoro wywożą złomy, to znaczy że są złomami.

  • 20. Data: 2012-04-12 08:11:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > A mieszkania dla ludzi.