  • 81. Data: 2012-04-16 09:51:21
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-16 00:30, v...@i...pl pisze:
    > Mowisz sasiadom dzien dobry? Ustepujesz starszym miejsca w autobusie?
    > Usmiechasz sie do innych stojac w kolejce do kasy?
    Nie jeździsz windą, tylko idziesz schodami, gdy widzisz, że na parterze
    zbiera się grupka sąsiadów, którzy mieszkają wyżej, więc dłużej jeżdżą
    windą. Nie wsiadasz do zatłoczonego autobusu, bo masz tylko 5
    przystanków do pracy, a wokół masa ludzi, którzy dojeżdżają dalej.
    Przepuszczasz ludzi w kolejce do kasy, bo masz blisko do domu, a oni na
    pewno daleko i na pewno się spieszą :->
    Maciek

  • 82. Data: 2012-04-19 17:07:29
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-13 23:01, chochlik_drukarski pisze:

    > Na pewno. Stoi ten złom tylko po to żeby trzymać miejsce właścicielowi na
    > drugie auto. Bo jednych odstrasza to, że mało za nim miejsca a innych
    > przyklejona do niego kartka zakaz parkowania. Nawet jak trzeba płacić
    > kilkaset zł OC (bo przy maksymalnych zniżkach chyba więcej nie wyjdzie)
    > to się opłaci.
    >
    > A na https://zapytania.oi.ufg.pl mam BRAK DANYCH. I jak to mam niby
    > rozumieć ? Bo to równie dobrze może być "nic nam nie wiadomo żeby
    > miał ubezpieczenie czyli pewnie nie ma" a może być po prostu "może ma
    > a może nie ma - nie wiemy".

    UFG nie ma bazy danych od wszystkich firm ubezpieczeniowych. Na pewno
    jest PZU, warta, compensa itp a nie ma wielu małych firm.

    Rafał

  • 83. Data: 2012-04-19 20:08:20
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-16 09:51, Maciek pisze:
> [...]
    > przystanków do pracy, a wokół masa ludzi, którzy dojeżdżają dalej.
    > Przepuszczasz ludzi w kolejce do kasy, bo masz blisko do domu, a oni na

    Dokladnie! Zero stresu, usmiech na twarzy i do przodu. Zycie jest za
    krotkie zeby sie przejmowac takimi rzeczami. I wiesz co? Ile razy jak
    juz mi sie na prawde spieszy, to kulturalnie przepraszam kolejke do kasy
    - i jeszcze ani razu mi sie nie zdarzylo, zeby mnie nie wpuscili.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)