  • 31. Data: 2011-05-16 18:53:07
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqrq9m$ftp$1@mx1.internetia.pl...
    > Chłopie. Przecież to Ty się przywaliłeś do mnie i próbujesz mi wmówić, że
    > jestem wielbłądem.

    No cóż, jeśli tak uważasz...

    Podstawą było to co napisałeś:

    > Napisałem tylko, że w/g moich obserwacji życiowych instytucja policji w
    > takiej formie i strukturze jaka istnieje jest nikomu niepotrzebna. Nie
    > wykonują zadań do których zostali powołani.

    Jejku! Jak zmiana formy i treści!
    Zaczynasz myśleć?

    > Pracują między innymi za moje pieniądze.

    MIędzy innymi i za moje....

    > Nie chce mi się rozwijać, bo mało z tego rozumiesz.

    Ciekawe....

    > Piszesz jak mantrę idiotyczne zdania, że popieram kryminalistów, że jestem
    > kryminalistą i nienawidzę policji...

    No cóż, takie dajesz świadectwo.

    > Ale po co mi to piszesz? Straszysz mnie?

    Nie, raczej uśwadamiam.

    obraza-w-sieci-ulegnie
    > No i? Poszperaj w swoich postach - znalazłem przynajmniej kilka, w których
    > obrażasz ludzi.

    Proszę, podawaj konkrety.

    > Nie. Dzisiaj uczą nadstawiania innej częsci ciała, szczególnie młodych
    > chłopców...

    Ech, jakie to prostackie.

    > Znowu ta nienawiść. Przecież ja kocham POLICJĘ. Tylko inną.

    Szkoda mi Cię Grzybolu, zupełnie nie kontrolijesz swoich wypowiedzi.

    > Wiem, debil jestem.

    Ciekawa samokrytyka.
    Spróbuj się ogarnąć.

    > Naucz mnie jeszcze czegoś fajnego.
    Mogę Cię nauczyć przeliczania z systemy dziesiątkowego na szestnastkowy, a w
    międzysczasie na binarny obok ósemkowego.
    Reflektujesz?
    :)))

    Szuwaks

  • 32. Data: 2011-05-16 18:58:16
    Temat: [OT] Grzybol
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-05-16 18:58, greg pisze:

    > "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote in message

    > sorry, nie chciałbym, żeby wyszło, że się wymądrzam co powinieneś robić,
    > nie o to mi chodziło
    >
    > po prostu wydawało mi się, że dyskutujesz z nim na poważnie, tak jakbyś
    > go nie znał i dlatego

    A ja Grzybola znam (w sensie ze z netu - nie mielismy okazji poznac sie
    osobiscie) i z nim powaznie dyskutuje. Czesto ma racje mimo iz to co
    mowi/pisze przekazuje w stylu dla Ciebie nieakceptowalnym. Jego sprawa,
    a Twoj problem.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 33. Data: 2011-05-16 19:04:20
    Temat: Re: [OT] Grzybol
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > A ja Grzybola znam (w sensie ze z netu - nie mielismy okazji poznac sie
    > osobiscie)

    Dzięki. Będzie jeszcze okazja.

    > i z nim powaznie dyskutuje. Czesto ma racje mimo iz to co mowi/pisze
    > przekazuje w stylu dla Ciebie nieakceptowalnym. Jego sprawa, a Twoj
    > problem.

    Rzeczywiście cham jakiś jestem ostatnio. Pewnie to menopauza. Ale nie masz
    wrażenia Piotrze, że życie Cię wkurwia? Nie w sensie, że odechciewa się żyć,
    broń Cie Panie ksiądz, tylko gdzie nie spojrzysz to ... debil. Chcesz być
    normalny, grzeczny a tu ...debil. Idziesz do urzędu, jeszcze się nie
    odezwałeś a tu ...debil. Włączasz telewizor.. Sam rozumiesz.

    --
    Grzybol

  • 34. Data: 2011-05-16 19:31:40
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 16.05.2011 21:04, Grzybol pisze:

    > Rzeczywiście cham jakiś jestem ostatnio. Pewnie to menopauza.

    Ja mam wrażenie, że ostatnio jakiś się grzeczniejszy zrobiłeś :). Ale
    nic to, zaczekam na poprawę formy :).

    --
    pzdr.
    zefir

  • 35. Data: 2011-05-16 19:33:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:iqru2t$t20$1@news.onet.pl... W dniu 16.05.2011 21:04,
    Grzybol pisze:
    > Ja mam wrażenie, że ostatnio jakiś się grzeczniejszy zrobiłeś :). Ale nic
    > to, zaczekam na poprawę formy :).

    Nie prowokuj:-)

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2011-05-16 20:31:49
    Od: "news.gazeta.pl" <g...@f...com>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

> [...]
    > osobiscie) i z nim powaznie dyskutuje. Czesto ma racje mimo iz to co
    > mowi/pisze przekazuje w stylu dla Ciebie nieakceptowalnym. Jego sprawa, a

    Mój problem? Nie, ja nie mam z tym problemu. Czytywałem Grzybola jakiś czas,
    ale odkąd nastał był taki właśnie: bezrefleksyjnie chamowaty, obrażający
    rozmówców bez powodu, nadużywający wulgaryzmów, parę listów do niego
    napisałem chyba właśnie na temat bezsensownego stężenia wulgaryzmów w jego
    wypowiedziach - w odpowiedzi obraził mnie osobiście, potem o ile pamiętam
    jakiejś dziewczynie-preclowiczce publicznie od kurew nawyzywał i chyba od
    tego czasu mieszka u mnie w KF-ie. Wymsknie się czasem tylko jak zmienia
    email, na szczęście robi to rzadko. O ile mogę się domyślić z odpowiedzi
    Szuwaksa to jego styl nie zmienił się specjalnie. A że być może przy tym
    wszystkim czasem merytorycznie ma rację - być może, ale co z tego? Ja nie
    twierdzę, że on głupi, tylko, że cham tak straszny, że nie mam ochoty go
    czytać, czy z nim rozmawiać. I tyle. Może tylko mój KF się krzywi, ja nie
    mam z tym żadnego problemu a i on prawdopodobnie ma to w dupie. Dlatego
    proszę bardzo gorąco: nie rozwijajmy offtopa na temat Grzybola, na jego
    temat na preclu już wystarczająco dużo powiedziano.

    Pozdrawiam Cię Piotrze i wszystkich innych też,

    greg

  • 37. Data: 2011-05-16 20:34:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "news.gazeta.pl" <g...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwijajmy offtopa na temat Grzybola, na jego temat na preclu już
    > wystarczająco dużo powiedziano. Pozdrawiam Cię Piotrze i wszystkich

    WOW!
    Jestem pod wrażeniem.

    --
    Grzybol

  • 38. Data: 2011-05-16 22:01:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-16 20:58, Piotr May pisze:

    > A ja Grzybola znam (w sensie ze z netu - nie mielismy okazji poznac sie
    > osobiscie) i z nim powaznie dyskutuje.

    piomay, rispekta men.

    Prostym jak jebanie jest fakt, ze nadejdzie dzien kiedy purchawek Ci
    pojedzie. Ale nie boj nic, wujek mojej zony jest znanym psychiatra
    (powaznie, powaznie) i pomoze Ci z uporac sie z zespolem milosci ofiary
    do wlasnego kata (coprajty moje), zwanego tez syndromem sztokholmskim
    (coprajty psychiatria swiatowa).

    cieszesiezebedemoglpomoc

    KJ

  • 39. Data: 2011-05-18 07:22:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiające jest skąd w Tobie tyle jadu?
    > Żyjesz na pograniczu prawa?
    > Mam wrażenie, że Twój horyzont wiedzy o policji jest mocno wąski.
    > Zdajesz sbie sprawę z tego, że obrażasz wiele osób?

    A Ty masz jakieś dobre wyobrażenie o kulturze policjantów. Ja mam
    doświadczenia mówiące, że nawet kultura prawna funkcjonariuszy jest na
    poziomie marnym.

    Oczywiście wyleję teraz żółć prywaty. Skarga złożona na bezprawną
    interwencję została uznana przez zwierzchnika za bezzasadną. Mimo, że
    funkcjonariusz podczas interwencji nie był w stanie podać żadnej podstawy
    prawnej i kierował się własną, wypaczoną, intuicją. Ba, podstawy prawnej nie
    miał.
    I co? I, jak śpiewała Chylińska, "chujów sto"! Bo w każdej firmie brudy
    pierze się po cichu.

    Stoję na stanowisku pośrednim między Twoim, a Grzybola - uważam, że Policja
    jest potrzebna. Dostrzegam jednak wiele patologii i nie wybielam ludzi w
    mundurze tylko dlatego, że są funkcjonariuszami Państwa, którego jestem
    obywatelem.

    > Przede wszystkim, do Policji nie przyjmuje się osób bez co najmniej
    > średniego wykształcenia, choć w wyjątkowych sytuacjach Komendant
    > wojewódzki > (Stołeczny) Policji może wyrazić zgodę na przyjęcie do służby
    > w oddziałach prewencji Policji kandydata, który nie ma wykształcenia
    > średniego, jeżeli w toku postępowania kwalifikacyjnego stwierdzono, że
    > kandydat wykazuje szczególne predyspozycje do służby w Policji.
    > W prewencji, w żadnej innej formacji.
    > A takżeposiadać kandydat musi mieć nieposzlakowaną opinię, musi być
    > niekaranym i korzystać z pełni praw publicznych.

    Ale czy wykształcenie, choćby i średnie, jest wyznacznikiem czegokolwiek?
    Ci policjanci, których poznałem osobiście, nie wyglądali mi na szczególnie
    predysponowanych do _służby_ w Policji.
    Zacznę może z innej strony: czy zapytałbyś policjanta o drogę do celu w
    obcym Tobie mieście?

    > Jak to się ma do Twojego określenia "męty społeczne"?
    > A propos wykształcenia, to jakim się legitymujesz?
    >
    > A props kultury, to nie podejrzewam, by jakikolwiek policjant pozwolił
    > sobie na podobny, oszczerczy paszkwil wobec jakiejkolwiek grupy zawodowej.

    Oj, chyba dla ciebie policjant=rycerz w srebrnej zbroi. A to ludzie jako i
    my.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 40. Data: 2011-05-18 07:38:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 09:22, Jasio pisze:

    > Zacznę może z innej strony: czy zapytałbyś policjanta o drogę do celu w
    > obcym Tobie mieście?

    Ja zapytalem, w swoim miescie gdy policja pozamykala ulice (jakas
    koscielna biba byla na bloniach czy cos). Niestety policjant byl
    nietutejszym a jedyne co wiedzial to to ze nie nada wpuszczac
    zmotoryzowanych.
    Ale o czym to ma swiadczyc ?

    > Oj, chyba dla ciebie policjant=rycerz w srebrnej zbroi.

    od acerbisa!

    pozdr
    newrom