    From: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Odp: Pytanie o procesor
    Date: Sun, 4 Apr 2010 21:27:41 +0200

    > Ja piep... :-0 Co za wieżowiec! Wentylator - masz na myśli ten w obudowie?
    > Na radiatorze niczego nie ma?
    ------------------
    No nie, aż taki dobry to on nie jest. Na radiatorze mam wentylator
    12 cm, dokładnie ten:
    http://www.allegro.pl/item972869407_aab_cooling_supe
    r_silent_fan_12_cichy_wydajny_13db.html
    ale nie włączam mu pełnych obrotów. Obudowa jest oczywiście
    dość dobrze wentylowana, choć bez przesady. Tu zastosowałem
    również niskoobrotowe wentylatory.

    > Poziom hałasu jest istotny dla mnie. Będę musiał pomyśleć o podobnym
    > rozwiązaniu. Szeroka obudowa będzie potrzebna... Jaki masz procesor?
    > 930tka czerpie 130W. Jeśli masz 860tkę to tylko 95W. Nie wiem czy przy
    > 130W możliwy jest do zastosowania taki układ chłodzący...
    Mam i920, więc 130 W. Jak miałem Athlona biorącego 89 W to wystarczał
    wentylator z przodu obudowy zamontowany na wysokości radiatora i
    dmuchający w jego kierunku.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl