  • Data: 2010-04-05 20:23:19
    Temat: Re: Pytanie o procesor
    Od: Marek <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-05 14:51, WiesłaW pisze:
    > Twój niepokój jest nieuzasadniony. Nie jest to również chwyt marketingowy-
    > Intel podaje suche dane techniczne.(...)

    Dzięki za precyzyjne wyjaśnienie sprawy. :-) O to mi właśnie chodziło.
    Nie analizuję zaganień układowych aż do chwili kiedy kupuję jakiś
    sprzęt. Więc nie ma co się zastanawiać i wezmę 860tkę.

    > Jeżeli nie jest priorytetem niskie zużycie energii (czego nie zrozumiem :))

    Samo zużycie nie - jednakże cisza tak :-D Jeśli procesor żre dużo
    energii, to kłopot będzie z zastosowaniem radiatora z dużym wiatrakiem
    bo musi być ogromny dla 140W. Dla 95W radiator spokojnie zmieści się w
    20cm szerokości obudowie. Mam tu na myśli coś w rodzaju Arctic Cooling
    Extreme, który dla 95W procesora nie powinien głośniej pracować niż 28dB.