  • Data: 2010-04-04 19:36:18
    Temat: Re: Pytanie o procesor
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-04 21:27, Arkadiusz Stopa napisał/a:
    > No nie, aż taki dobry to on nie jest. Na radiatorze mam wentylator
    > 12 cm, dokładnie ten:
    > http://www.allegro.pl/item972869407_aab_cooling_supe
    r_silent_fan_12_cichy_wydajny_13db.html

    Przy okazji, skoro masz ten wentylator to może wyjaśnisz mi co znaczy
    opis na aukcji:

    "Podczas przeprowadzonego testu, w którym podłączono zasilanie do
    łożyska, został zmierzony prąd przechodzący przez łożysko:

    a) w przypadku podłaczenia łożysk śliżgowych odczytano napięcie: 3V
    b) w przypadku podłączenia łożysk AFDB odczytano napięcie: 0,02V
    Powyższy test jednoznacznie potwierdza, iż dla łożysk AFDB:
    *nie występuje kontakt
    *prawie całkowity brak przepływającego prądu"

    Od dawna mnie to ciekawi co on ma na myśli ;-)

    --
    Cz.