  • Data: 2010-04-03 21:14:29
    Temat: Re: Pytanie o procesor
    Od: Marek <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-02 11:31, Arkadiusz Stopa pisze:

    > Jeśli zależy Ci na cichym komputerze, to od razu do ceny zestawu
    > dolicz porządny radiator. Ja zamontowałem Scythe Ninja, który daje
    > radę chłodzić i7 nawet z niskoobrotowym wentylatorem.

    Ja piep... :-0 Co za wieżowiec! Wentylator - masz na myśli ten w
    obudowie? Na radiatorze niczego nie ma?

    Poziom hałasu jest istotny dla mnie. Będę musiał pomyśleć o podobnym
    rozwiązaniu. Szeroka obudowa będzie potrzebna... Jaki masz procesor?
    930tka czerpie 130W. Jeśli masz 860tkę to tylko 95W. Nie wiem czy przy
    130W możliwy jest do zastosowania taki układ chłodzący...