  • 41. Data: 2009-12-17 14:15:05
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:

    > Ha ha
    > I naprawde wierzysz, że dostałeś ten telewizorek za 1 zł?
    > Właź dalej firmom, sklepom, nadawcom w 4 litery
    > a zwykłych konsumentów szmać i pomiataj nimi (robisz to od kiedy pamietam)-
    > w tym równiez siebie.

    niech wirzy, że to dobry zakup.
    koledze kupiłem asusa 23,6 cala za mniejsze pieniądze
    niż on ma to abonamencie, i też można na raty.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 42. Data: 2009-12-17 14:15:37
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Ale może tak ma być, a ITI szuka jakiejś niszy, jak wielbiciele staroci i
    > ruskiego kina - bo wie, że w normalny sposób i normalną ofertę nie jest w
    > stanie pokonkurować?

    A ja właśnie zastanawiam sie nad "N" rowniez ze względu na
    rosyjskie/radzieckie kino. Ogladałem w życiu kilka pozycji wschodniej
    produkcji i byłem zachwycony. Anna Karenina czy Los Człowieka na zawsze
    pozostana w mojej pamięci.
    Niestety nie miałem okazji oglądać kanału o nazwie Wojna i Pokój, wiec nie
    mam jakiegoś wyrobionego zdania na ten temat. Nie wiem co nadają. Wiem
    natomiast, że niektore produkcje rosyjskie czy radzieckie nie ustępują
    rosyjskiej / radzieckiej literaturze.

    Może ktoś powie co ten kanał jest warty.

    Cavallino, Ty sobie mozesz odpuścic. Twoja opinia nie jest zbyt wiarygodna.

    Pozdrawiam
    zorka

  • 43. Data: 2009-12-17 15:15:53
    Temat: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ha ha
    > I naprawde wierzysz, że dostałeś ten telewizorek za 1 zł?

    Inaczej bym go nie wziął, gdybym nie akceptował ceny abonamentu (bez
    liczenia tego tv).
    A że stwierdziłem, że cena przyzwoita, duży kawałek abonamentu mam za free
    przez cały okres umowy, resztę przez jej część, a tv jest dodatkowym atutem,
    więc czemu nie skorzystać?

    W przeciwieństwie do niektórych wszystko zawsze liczę PRZED zakupem, czytam
    warunki promocji, więc ciężko żebym wtopił z nieświadomości.

  • 44. Data: 2009-12-17 15:20:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > koledze kupiłem asusa 23,6 cala za mniejsze pieniądze
    > niż on ma to abonamencie

    Cały czas nie podałeś gdzie rozdają takie telewizory....

    >, i też można na raty.

    No i łatwo policzyć - 1000 zł/24=41,67, do tego zapewne dojdą jeszcze
    odsetki, czyli z 45 zł sama rata.
    Więc jeśli za 33 zł więcej mam pakiet Komfortowy z 3*Canal+,4*HBO, Filmboxem
    i innymi opcjami HD, do tego opcję Multiroom i dekoder wynajęty za darmo, to
    zdecydowanie taka oferta jest dla mnie lepsza.
    Nikt mi za 33 zł takiej nie sprzeda, choćby marketoidzi z N czary
    odprawiali.

  • 45. Data: 2009-12-17 15:21:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A ja właśnie zastanawiam sie nad "N" rowniez ze względu na
    > rosyjskie/radzieckie kino.

    No to bierz, trafili w Twoje gusta.
    Żadna inna platforma czegoś takiego nie ma i pewnie miała nie będzie.

    > Cavallino, Ty sobie mozesz odpuścic. Twoja opinia nie jest zbyt
    > wiarygodna.

    Wisi mi co o tym sądzisz.
    Ja wymieniam fakty, a nie opinie, więc jeśli chociaż jednemu zapatrzonego w
    marketingowy bełkot rodem z N da to do myślenia, to już jest sukces.

  • 46. Data: 2009-12-17 16:08:09
    Temat: Re: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: Mamut <c...@g...com>

    akurat ten TV od Cyfry to nie taka zła opcja. Ludzie ktorzy i tak
    decydowali sie na Prestiżowy pakiet mają go za darmo, do tego kilka
    miesiecy znizki na abonament. Czemu nie skorzystac skoro i tak płacą
    co miesiac i placili by tyle samo i bez tego telewizorka.
    Z drugiej strony 23calowyekran to raczej monitor a nie urzadzenie do
    odbioru telewizji. Ale zawsze mozna go sprzedac chocby na allegro i
    miec zaplacone abo za tą kase na prawie rok.

  • 47. Data: 2009-12-17 16:12:45
    Temat: Odp: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >akurat ten TV od Cyfry to nie taka zła opcja. Ludzie ktorzy i tak
    >decydowali sie na Prestiżowy pakiet mają go za darmo

    Ja bym za koszt Prestiżowego na to nie poszedł.
    Ale przy nowych umowach dawali go już do Komfortowego - więc się skusiłem.

    >Z drugiej strony 23calowyekran to raczej monitor a nie urzadzenie do
    >odbioru telewizji.

    Do sypialni, albo dla dziecka jak znalazł.
    Do tej pory oglądało na 25 calowym CRT, więc nic nie straciło.

  • 48. Data: 2009-12-17 16:19:17
    Temat: Re: Odp: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Ja bym za koszt Prestizowego na to nie poszedl .
    > Ale przy nowych umowach dawali go juz do Komfortowego - wiec sie skusilem.

    a to nawet nie wiedzialem, tym bardziej warto.
    A juz nie dają ?

  • 49. Data: 2009-12-17 17:12:53
    Temat: Odp: Odp: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Ja bym za koszt Prestizowego na to nie poszedl .
    > Ale przy nowych umowach dawali go juz do Komfortowego - wiec sie skusilem.
    >

    >a to nawet nie wiedzialem, tym bardziej warto.
    >A juz nie dają ?

    Przy nowych chyba cały czas dają, przy starych cały czas nie.
    Oczywiście trzeba mieć też opcję C+ i HBO, ale że ja Cyfrę mam generalnie
    głównie dla Canal+, to dodatkowe HBO (*4 rzecz jasna) nie jest dla mnie
    problemem gdy dostaję tv za 1 zł.
    Zawsze coś się obejrzy i to w HD.

  • 50. Data: 2009-12-18 06:47:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mamut pisze:

> [...]
    > odbioru telewizji. Ale zawsze mozna go sprzedac chocby na allegro i
    > miec zaplacone abo za tą kase na prawie rok.

    bo to monitor z funkcją tv.
    opłacać się opłaca, bo jaki by nie był to kwota ok 1100,
    inny można kopić nieco takiej, ale abo wychodzi
    na rozsądnym poziomie, choć i tak pewnie nie dali
    za niego więcej niż 800 zł