    From: "zorka" <ciapka@.wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Date: Thu, 17 Dec 2009 15:15:37 +0100

    news:hgab87$fl5$1@news.onet.pl...

    > Ale może tak ma być, a ITI szuka jakiejś niszy, jak wielbiciele staroci i
    > ruskiego kina - bo wie, że w normalny sposób i normalną ofertę nie jest w
    > stanie pokonkurować?

    A ja właśnie zastanawiam sie nad "N" rowniez ze względu na
    rosyjskie/radzieckie kino. Ogladałem w życiu kilka pozycji wschodniej
    produkcji i byłem zachwycony. Anna Karenina czy Los Człowieka na zawsze
    pozostana w mojej pamięci.
    Niestety nie miałem okazji oglądać kanału o nazwie Wojna i Pokój, wiec nie
    mam jakiegoś wyrobionego zdania na ten temat. Nie wiem co nadają. Wiem
    natomiast, że niektore produkcje rosyjskie czy radzieckie nie ustępują
    rosyjskiej / radzieckiej literaturze.

    Może ktoś powie co ten kanał jest warty.

    Cavallino, Ty sobie mozesz odpuścic. Twoja opinia nie jest zbyt wiarygodna.

    Pozdrawiam
    zorka