  • Data: 2014-02-18 19:57:42
    Temat: Odp: PCB - pomogę- konstruktywna dyskusja
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to zrób nowoczesny JAKOŚCIOWY nieelektroniczny komputer pokładowy.
    Chyba nie zrozumiałeś.
    Ja nie jestem przeciwnikiem elektroniki.
    Zauważam problem w ciągłości i awaryjności przelotek.

    Ty ten problem lekceważysz i każesz mi czytać, nie o budowie przelotek,
    tylko na temat zasad bezpieczeństwa, które ktoś ustalił.
    Może i dobrze ustalił. Jednak nie ma tygodnia, aby jakiś samolot nie spadł.
    Uważasz, że troska o bezpieczeństwo jest czymś złym?
    Nie zabraniam Ci korzystać z przelotek w Twoim tablecie.
    Najwyżej kupisz nowy.

    > siebie
    > To są zalecenia, a raczej próba ich sformowania.

    Twoje czy jakiegoś komitetu?
    "np." świadczy o tym, że jest to moja propozycja.

    > Dlatego ani ty ani ja je robimy urządzeń spełniających wymagania
    > bezpieczeństwa w lotnictwie.
    To dobrze. Co najmniej jedna osoba z nas obu do tego się nie nadaje.

    > czujki, kurtyny optyczne itp. ATSD elementy wykonawcze w nich to są
    > przekaźniki elektromechaniczne. I twoje wewnętrzne przekonanie, że
    > półprzewodnikowe są lepsze nic tu nie zmienia.
    W takim razie są stare i złe. Czas je zmienić.

    Uważasz, że środki ostrożności stosowane w 1908 roku w stosunku do
    automobili,
    są aktualne dzisiaj?
    S.