  • Data: 2014-02-19 02:17:42
    Temat: Re: Odp: PCB - pomogę- konstruktywna dyskusja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    news:ldvp0p$sb3$1@mx1.internetia.pl...
    > Gorzej, jak ktoś wybiera ze 100 lat do tyłu, ale nie najlepsze,
    > tylko to co potrafi: np. przekaźnik.
    > Bo jakby wybierał z tego co potrafi z ostatnich 10 lat burzliwego rozwoju
    > techniki, mogłoby się okazać, że niewiele umie.
    > Na szczęście oboje nie zaliczamy się raczej do tej grupy.

    Co masz tym razem przeciwko przekaźnikom ? :-)))

    > Jest nadzieja, że faktycznie jest tam napisane:
    > -nie używać przelotek bez zwielokrotnienia i przed każdym odlotem
    > na lotnisku, ekipa poza dociskaniem wtyczek, specjalnym przyrządem
    > sprawdza jakość przelotek.
    > Ale ja tego nie wiem, więc może ktoś z tutejszych elektroników, wie,
    > co jest sprawdzane przed odlotem samolotu,
    > a także jak są testowane urządzenia elektroniczne przed montażem.

    W dzisiejszych czasach masz samolot przylatujący z Las Vegas do Chicago
    a za pół godziny ten sam samolot leci z tego Chicago do Tampa, Florida...
    Powodzenia w sprawdzaniu przelotek w płytkach elektronicznych przed
    każdym startem :-))))
    Duża radość jest jak zdążą bagaże przeładować bo czasem część z walizek
    leci gdzieś indziej niż ich właściciele! ;-)