  • Data: 2014-02-18 11:07:45
    Temat: Odp: PCB - pomogę- konstruktywna dyskusja
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potwierdzić tylko mogę - poza tym, płytkarnie których używamy nie
    > mają problemów z przelotkami - dużo awarii pcb naprawiałem ale
    > jeszcze nie spotkałem się z awarią samej przelotki, no chyba że na
    Ale co potwierdzasz?
    Jeżeli potwierdzasz, że nie znalazłaś w swoim doświadczeniu,
    to oznacza to, że nie znalazłeś i nic ponadto.
    Ja w swoim doświadczeniu znalazłem kilka razy uszkodzone przelotki.
    Wniosek:
    Jeden znajduje inny nie.
    W związku z tym jaką akcję należy wykonać?
    Zauważ, że nie ma logiki w tym co piszesz, no bo jak można taki wniosek
    wyciągnąć:
    "W związku z tym, że są ludzie, którzy nie znajdują uszkodzonych przelotek,
    uznajemy technologię za wystarczającą do stosowania w lotnictwie"
    Przecież to łamie standardy podstaw logiki.

    S.