  • 11. Data: 2010-06-22 10:04:11
    Temat: Odp: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja
    > bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak ma
    > byc.
    >
    > PZDr
    > Adam
    Przypuszczam, że w tym aucie będzie cała masa rzeczy do wymiany.
    Alternator - jak ładuje poprawnie - bym zostawił.
    Przypuszczam, że obrotomierz był sterowany z uzwojenia, przed prostownikiem.
    Jak znam życie, to wystarczy zdjąć osłonę i dolutować przewód do dowolnej
    diody
    od strony uzwojenia stojana.
    Dla bezpieczeństwa spróbowałbym podłączyć sygnał do obrotomierza przez
    opornik 1k.
    Jeśli są duże obawy, to poprosić o pomoc fachowca z oscyloskopem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 12. Data: 2010-06-22 10:13:32
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
> [...]
    > perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie jest
    > za wiele. Wnętrze jakby z fabryki wyjechał. Jest jednak kilka wad:
    >
    > - brak lewarka (podnośnika) jak on powinien wyglądać, bo tam nie ma listwy
    > progowej pod co więc się go podkłada?
    >
    > - brak wskazań temperatury na desce rozdzielczej. (czujnikj chyba tak
    > całkowicie nie pada, powinien coś wskazywać?)
    >
    > Jak to jest od strony praktycznej z rejestracją takiego auta jako zabytek?
    > Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad 15lat temu.

    Nie kupiles klasyka, tylko starego rupiecia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-06-22 10:14:58
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Nie kupiles klasyka, tylko starego rupiecia.

    Może i tak być, ale wolę tego rupiecia niż 5 letniego fiata który już po
    wyjeździe z fabryki ma ogniska korozji w profilach. Więc o czym tu mowa?

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-06-22 10:16:37
    Temat: Re: Odp: Odp: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sylwester Łazar pisze:
    > Mi osobiście więcej radości by sprawiło rozeznanie tematu niż posiadanie
    > nowego, oryginalnego alternatora, który nie wiem jak działa.

    Myślę raczej o używce :)

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-06-22 10:17:27
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik krzysiek82 <s...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4c206e8d$0$17089$6...@n...neostrada.pl.
    ..

    > liczę się z tym, w planie jest zmiana zawieszenia na nowe (już puściłem
    > temat w sprawie gwintu) zabezpieczenie podłogi mimo iż, fabryczne
    > zabezpieczenie jeszcze nie odlazło, polerka lakieru a resztę z czasem :)
    >
    > --
    > krzysiek82
    Ten alternator będzie kosztował >1000 zł.
    Używany być może będzie sprawny i tańszy.
    Rezystor kosztuje 10 gr.
    Oczywiście, trzeba się pogodzić z faktem, że rezystor nie bedzie produkcji
    Audi :-)

  • 16. Data: 2010-06-22 10:38:55
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > Może i tak być, ale wolę tego rupiecia niż 5 letniego fiata który już po
    > wyjeździe z fabryki ma ogniska korozji w profilach. Więc o czym tu mowa?

    Też nie sądzę, że to jakiś tam znowu rarytas. Ale do jeżdżenia może być OK.

    Sam mam motocykl Kawasaki ZZR600 z 1990 roku i co mam go na zabytek
    przerejestrować? Żeby diagności popękali ze śmiechu?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 17. Data: 2010-06-22 10:43:16
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent0700 pisze:
    > Sam mam motocykl Kawasaki ZZR600 z 1990 roku i co mam go na zabytek
    > przerejestrować? Żeby diagności popękali ze śmiechu?

    Lubie kolekcjonować samochody, a dzięki temu że byłby to zabytek
    zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie
    zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-06-22 10:52:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 10:43, krzysiek82 pisze:
    > zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

    Czyli zwieśniaczysz go, jednym słowem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2010-06-22 10:54:56
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie
    > zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

    Zeby to choc 2.3E byl :/

    PZDr
    Adam

  • 20. Data: 2010-06-22 11:11:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Czyli zwieśniaczysz go, jednym słowem.

    Masz mylne pojęcie o temacie. Nie pisałem o siatexach ciemnych szybach
    itp itd.

    wpisz na googlach audi b3 cult style a zrozumiesz co mam na myśli.

    --
    krzysiek82