  • Data: 2012-04-13 11:32:49
    Temat: Odp: Możecie się powymądrzać.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ok, to teraz napisz na jak długo przed uderzeniem zobaczyłeś tamten
    > samochód? Miałeś jakikolwiek czas na reakcję? Interesuje mnie sam odruch,
    > sam moment przed, czy czas wtedy zwalnia, czy serce przyspiesza, zmysły
    > się wyostrzają. Nigdy nie miałem kolizji i nie wiem :) Wyglądało to mocno!

    Ja kiedyś zgarnąłem na prostej drodze, czołowo, przy szybkości pewnie ze 100
    km/h, Malucha z pijaczkiem za kółkiem, który zjechał na lewą stronę drogi.
    Widziałem go kilkanaście sekund, ale wiedziałem, że w niego strzelę jakieś
    ułamki sekundy przed zderzeniem, wcześniej zdążyłem tylko zbliżyć się do
    pobocza, gdyby nie zjeżdżał coraz bardziej w lewo to pewnie by wystarczyło.
    Przez te ułamki sekund jedyne co sobie myślisz to nieuchronność tego co ma
    nadejść, co na końcu skutkuje swego rodzaju pogodzeniem się z losem,
    uświadamiasz sobie swoją bezradność i to, że już Ci wszystko jedno.

    Całe szczęście, że jechałem autem dużo większym i cięższym niż ten maluch,
    bo pewnie byśmy dzisiaj nie gadali.
    A tak u nas skończyło się na potężnych siniakach i obrażeniach od pasów,
    plus opuchliźnie na twarzy dzieciaka (mimo że był w foteliku, to i tak
    uderzył głową w zagłówek fotela przed nim).