  • Data: 2012-04-13 13:58:05
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-13 12:25, The_EaGle pisze:

    > Jeżeli dobrze widzę na filmie to przed twoim wjazdem to jemu zapala się
    > zielone...

    Tak, on ma 10s już zielone a ja dostaje tuż przed wjazdem. Chociaż on
    zeznawał, że ruszał spod skrzyżowania z czerwonego jak zaświeciło się
    zielone. Czemu kłamał? I pomyśl dlaczego upubliczniam nagranie, skoro
    wiedziałem o nim tylko ja? Dlaczego informuje dziennikarza o nagraniu
    które na pierwszy rzut oka wskazuje mnie jako winnego? Bo wiem co
    widziałem, słyszałem tych ludzi i obiecałem im, że zrobię wszystko, aby
    im pomóc, a to nagranie pokazuje, że kolizje nie zdarzają się przy
    zmianie świateł, a z niewyjaśnionych powodów kierunek prostopadły
    dostaje/dostawał zielony sygnał. Policja twierdziła, że nie ma tam
    żadnego monitoringu, bo nie raz już szukali, tak szukali przez dwa lata,
    że ja znalazłem w dwa dni. Szukam innych kamer jeszcze. Jak się znalazła
    jedna, może znajdzie się i druga. Finansowo mnie to nie boli, za chwile
    dostane nowe autko w leassingu, mi się nic nie stało, mogę spokojnie
    machnąć ręką i żyć dalej...