  • Data: 2012-04-13 12:02:07
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello anacron,

    Friday, April 13, 2012, 11:49:21 AM, you wrote:

    > Ale jak widzisz tubylców na zielonym, którzy prawie zatrzymują się przed
    > wjazdem na skrzyżowanie i rozglądają to zapala się czerwona kontrolka w
    > głowie. Jak burmistrz mówi Ci, że boi się jeździć przez to skrzyżowanie,
    > jak widzisz kilkanaście pism do GDDKiA z prośba o kontrolę bo
    > sygnalizacja działa źle, w końcu gdy przygodnie napotkani ludzie, jeden
    > po drugim mówią o samochodach przed maską na zielonym centymetry przed
    > nimi, jak w 10 min znajdujesz kilka osób które miały tam kolizje na
    > zielonym i gościa który ma mandat za wjazd na skrzyżowanie na zielonym i
> [...]

    Ja widze na filmie, że wpadasz z prędkością solidną na skrzyzowanie.
    Twoim błędem jest niezachowanie szczególnej ostrożności - nie mając
    widoczności prujesz bez zwalniania przez skrzyzowanie na samym
    początku zielonego (jak twierdzisz). Trafiłes na dżigita, który
    wjechał na ciemnozielonym i teraz płaczesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl