  • 321. Data: 2011-01-25 11:37:20
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Urko

    > Widzę tu problem w skupieniu się na jednym miejscu. Dam więc przykład:
    > jeśli w tej samej okolicy jest zagrożone życie / zdrowie ludzi oraz ileś
    > tam aut zaparkowało na chodniku zostawiając 100 a nie 150 cm, to
    > skupianie się na źle zaparkowanych z równoczesnym ignorowaniem
    > zagrożenia życia/zdrowia jest włąśnie tym co pisał Twój przedmówca.

    Wreszcie ktoś zrozumiał. ;)

  • 322. Data: 2011-01-25 11:40:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > chyba przedmówca miał racje co do wiedzy...
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,2791256.html

    Widać już, ze nie tylko nie rozumiesz o czym dyskutujesz (ja pisałem o
    zajmowaniu się pierdołami ZAMIAST poważnymi sprawami), ale nawet nie
    rozumiesz artykułów, które przytaczasz.

    "Po wyborach w 2001 r., gdy na czele miasta stanął właściciel koncernu
    medialno-finansowego Michael Bloomberg, mieszkańcy i obserwatorzy byli
    ciekawi, czy uda mu dorównać Giulianiemu.

    Dziś wiadomo, że przestępczość nie wzrosła, lecz się zmniejszyła. (...)
    Stało się tak, mimo że w większości amerykańskich miast przestępczość
    rośnie.

    Nowy burmistrz (...) Koncentrował się na dzielnicach stwarzających
    kłopoty, np. w ramach operacji Impact wysłano 800 dodatkowych policjantów
    w 61 miejsc, gdzie dochodziło do największej liczby zabójstw."

  • 323. Data: 2011-01-25 12:40:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomi

    > Więc gówno wiesz - tak jak myślałem. To, że w Afganistanie strzleają do
    > ludzi nie oznacza, że nie mamy tutaj przestrzegać kodeksu drogowego
    > (...)

    Co za brednie. Tu na miejscu popełnianych jest wiele poważnych
    przestępstw których "nie da się" wykryć (pobicia, kradzieże itp.), a nie
    w Afganistanie. Oczywiście nie oznacza to, że policjant patrolujący ulicę
    ma nie wypisać mandatu komuś, kto zablokował cały chodnik. Jeśli jednak
    zamiast zajmować się poważnymi sprawami służby organizują jakieś nocne
    akcje masowego wywożenia źle zaparkowanych aut, a od 20 lat nie mogą
    sobie np. poradzić z okołostadionowym chuligaństwem to jest to skandal.

  • 324. Data: 2011-01-25 12:55:09
    Od: ducze <d...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 12:40, to pisze:

> [...]
    > akcje masowego wywożenia źle zaparkowanych aut, a od 20 lat nie mogą
    > sobie np. poradzić z okołostadionowym chuligaństwem to jest to skandal.

    Straż miejska ma łapać bandytów i dbać o porządek na prywatnych
    imprezach? Chyba nie bierzesz pod uwagę tego, że SM działa w konkretnych
    uwarunkowaniach prawnych i przy konkretnym budżecie. Oni są od
    pilnowania porządku, czyli między innymi od takich akcji. Zgodnie z
    Twoim rozumowaniem, jeżeli ścigamy jakiegoś poważnego bandytę, to
    wszystkie służby się właśnie tym zajmują, ogół może wtedy kraść, bić i
    mordować, bo skandalem będzie przecież łapanie jakiegoś drobnego
    podpalacza kiedy po kraju grasuje wielokrotny morderca. Strasznie dziwne
    masz podejście do nieprzestrzegania prawa...

  • 325. Data: 2011-01-25 13:00:11
    Od: oliveira <o...@o...pl>

    On 25 Sty, 12:55, ducze <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > podpalacza kiedy po kraju grasuje wielokrotny morderca. Strasznie dziwne
    > masz podejście do nieprzestrzegania prawa...

    To po prostu przesadna skromność. Uważa, że niegodzien jest
    zainteresowania służb porządkowych, bo przecież inni gorzej postępują.
    Może faktycznie ma to jakiś sens, żeby się zająć w końcu czymś
    ciekawszym niż on.

  • 326. Data: 2011-01-25 13:04:49
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On Jan 25, 11:37 am, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Urko

    > Wreszcie ktoś zrozumiał. ;)

    Jakie wreszcie, jakie wreszcie ?! dopiero tu zaglądnąłem.
    ;)

  • 327. Data: 2011-01-25 13:10:58
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On Jan 25, 10:07 am, oliveira <o...@o...pl> wrote:

    > Tak,

    Wiem ale dzięki. :)

    > bo akurat na Dobrej, gdzie miała miejsce akcja, zbrodzienie
    > wychodzący z komendy na Trzemeskiej masowo strzelają do przechodzących
    > opodal mieszkańców. Dlatego SM musiała usunąć samochody, bo pewnie im
    > się przez nie źle celowało i zadzwonili z prośbą o interwencję.

    A gdzie widzisz w mojej wypowiedzi odniesienie do tej konkretnej
    lokalizacji?

    Swoją drogą do niedawna kolega tam wlasnie pracował (może nadal
    pracuje) i mówił że nie jest tam za dobrze. Zdziwiłem się bo kiedyś
    tam niedaleko mieszkałem i wtedy nie było źłe, no ale czasy się
    zmieniają.

  • 328. Data: 2011-01-25 13:26:25
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On Jan 25, 12:55 pm, ducze <d...@w...pl> wrote:

    > Straż miejska ma łapać bandytów i dbać o porządek na prywatnych
    > imprezach?

    Za wiki: "Straż miejska (gminna) ma na celu przede wszystkim ochronę
    spokoju i porządku w miejscach publicznych [...]"
    O, tu też o tym: http://www.um.wroc.pl/p/1127/
    " legitymowanie osób w uzasadnionych przypadkach w celu ustalenia ich
    tożsamości, ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty
    bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla
    mienia i niezwłoczne doprowadzanie ich do najbliższej jednostki
    Policji,"

    > Chyba nie bierzesz pod uwagę tego, że SM działa w konkretnych
    > uwarunkowaniach prawnych i przy konkretnym budżecie. Oni są od
    > pilnowania porządku, czyli między innymi od takich akcji.

    Ja go zrozumiaęłm w ten sposób, że i owszem zabrać pojazd mogą ale
    istotniejszym jest pilnowanie bezpieczeństwia ludzi (życia i zdrowia).
    I właśnie dlatego, że mają (jak wszyscy) mały budżet, powinni skupiać
    się (nie ograniczać do, tylko skupiać się) do ochrony życia i zdrowia.

  • 329. Data: 2011-01-25 13:28:16
    Od: ducze <d...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:10, Urko pisze:

> [...]
    > pracuje) i mówił że nie jest tam za dobrze. Zdziwiłem się bo kiedyś
    > tam niedaleko mieszkałem i wtedy nie było źłe, no ale czasy się

    A co takiego niedobrego się tam dzieje? oczywiście oprócz fur
    parkujących na chodnikach ;) bliskość komisariatu nie działa
    prewencyjnie? :)

  • 330. Data: 2011-01-25 13:36:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ducze

    > A co takiego niedobrego się tam dzieje? oczywiście oprócz fur
    > parkujących na chodnikach ;) bliskość komisariatu nie działa
    > prewencyjnie? :)

    Jeśli nic się tam nie dzieje, to etaty tamtejszych funkcjonariuszy należy
    przenieść w miejsca, gdzie będą potrzebni.