    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    <ih5b19$ppp$1@news.vectranet.pl> <ih6esa$osq$1@news.onet.pl>
    <o...@b...wroclaw.vectranet.pl>
    <ihbfnf$9i1$1@news.vectranet.pl>
    <8...@d...googlegroups.com>
    <4d3a224b$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@d...googlegroups.com>
    <4d3b3a05$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@u...googlegroups.com>
    <4d3d7ea8$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@w...googlegroups.com>
    Date: 25 Jan 2011 11:40:26 GMT

    begin Tomi

    > Więc gówno wiesz - tak jak myślałem. To, że w Afganistanie strzleają do
    > ludzi nie oznacza, że nie mamy tutaj przestrzegać kodeksu drogowego
    > (...)

    Co za brednie. Tu na miejscu popełnianych jest wiele poważnych
    przestępstw których "nie da się" wykryć (pobicia, kradzieże itp.), a nie
    w Afganistanie. Oczywiście nie oznacza to, że policjant patrolujący ulicę
    ma nie wypisać mandatu komuś, kto zablokował cały chodnik. Jeśli jednak
    zamiast zajmować się poważnymi sprawami służby organizują jakieś nocne
    akcje masowego wywożenia źle zaparkowanych aut, a od 20 lat nie mogą
    sobie np. poradzić z okołostadionowym chuligaństwem to jest to skandal.