  • 311. Data: 2011-01-24 17:02:12
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Iii tam. To jest taka gra. A płaci tylko ten, kto się da złapać.
    > I nie umie skutecznie wykręcić, dodajmy.

    No i spoko...niech i tak będzie...byle z godnościa i bez jęczenia o
    nękaniu...:)

  • 312. Data: 2011-01-24 17:38:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 15:37:52 +0100, Fakir wrote:

    >chyba przedmówca miał racje co do wiedzy...
    >http://wyborcza.pl/1,75248,2791256.html

    Z tym ze kiedys trafilem na wyjasnienia ze sporo w tym wplywu
    amerykanskiego systemu prawnego.
    Trafiasz na komisariat za picie piwa na ulicy - to jestes aresztowany.
    A jak jestes aresztowany to i przeszukany. A wtedy ci noz zabieraja i
    moze jeszcze jakas kare dostaniesz. Przeszukac obywatela bez powodu
    tak na ulicy nie mozna.

    No coz, analizowac by dlugo, ja przytocze tylko dwa argumenty:
    a) jakos tak w zadnym innym miescie nie wprowadzono Zero Tolerance,
    a przeciez to takie proste - powolac sie na zagrozenie,
    na przyklad NY, i wygrac wybory przy masowym poparciu spolecznym.
    Moze jednak przecietny mieszkaniec wydaje wiecej na mandaty za
    parkowanie niz mu rabuja chuligani z nozami :-)

    b) http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nastolatek-zabi
    ty-za-ipoda
    dwanascie lat nowej polityki, pelno przeznaczonych srodkow, takie
    wspaniale rezultaty, a ciagle strach fajny gadzet pokazac :-)

    J.

  • 313. Data: 2011-01-24 20:58:22
    Od: Tomi <d...@g...com>

    On 24 ???, 14:29, to <t...@a...xyz> wrote:
> [...]
    > na jakimś bocznym chodniku. Skoro realne problemy nie zostały jeszcze
    > rozwiązane, to należy się skupić właśnie na nich, a nie na pierdołach.

    Więc gówno wiesz - tak jak myślałem. To, że w Afganistanie strzleają
    do ludzi nie oznacza, że nie mamy tutaj przestrzegać kodeksu drogowego
    a takie wytłumaczenie jest odbre dla idiotów ale bardzo wygodne. Nie
    można pozwolić na łamanie prawa w jakiejkolwiek postaci. Ma być 1,5m?
    To ma być 1,5metra i nie ma dyskusji. Ten kto tego nie rozumie niech
    spierdala do Somalii - tam prawo jest prostsze - racje ma ten kto ma
    karabin.

  • 314. Data: 2011-01-24 21:23:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 11:58:22 -0800 (PST), Tomi wrote:
> [...]
    >To ma być 1,5metra i nie ma dyskusji. Ten kto tego nie rozumie niech
    >spierdala do Somalii - tam prawo jest prostsze - racje ma ten kto ma

    Ty chlopie sp* do Moskwy.
    Ojciec walczyl z komuna, dziadek z okupantem, pradziadek o wolna
    Polske, prapradziadek z rusyfikacja, pra^3dziadek w powstaniu - a ty
    chlopie tramwajem jezdzisz bo zaparkowac nie ma gdzie ?
    Wstydz sie :-P

    J.

  • 315. Data: 2011-01-24 21:38:07
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

> [...]
    > Polske, prapradziadek z rusyfikacja, pra^3dziadek w powstaniu - a ty
    > chlopie tramwajem jezdzisz bo zaparkowac nie ma gdzie ?

    A długo nad tym myślałeś....?

  • 316. Data: 2011-01-24 21:39:07
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    ten przykład z NY jest skrajny przyznaje - ale chodzi mi o coś innego -
    o kosztowną nieuchronność lekceważenia przepisów drogowych czy
    porządkowych, czego u nas brakuje.

    Przy rzetelnym i konsekwentnym podejściu służb porządkowych do działań,
    do których je stworzono, ten wątek nie miałby miejsca.

    A tam mamy amerykankę, tyle że wolną, gdzie słabszy (w tym wypadku
    pieszy) przegrywa.

  • 317. Data: 2011-01-25 07:55:42
    Od: oliveira <o...@o...pl>

    On 24 Sty, 21:38, "Roman" <g...@w...pl> wrote:

    > A długo nad tym myślałeś....?

    "sposób wypowiadania się, oparty na zamierzonej niezgodności,
    najczęściej przeciwieństwie, dwóch poziomów wypowiedzi: dosłownego i
    ukrytego" - to jest właśnie drogie dzieci: IRONIA.
    Nawet wam emotikona umieścił na końcu, żeby nie było wątpliwości.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

  • 318. Data: 2011-01-25 08:30:27
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet gdyby Twoje inteligentne pytanie o seriale miało coś wspólnego z
    > tematem tego wątka to i tak Twoim zasranym obowiązkiem jest przestrzegać
    > przepisy bez względu na to jak bardzo

    Źle mnie zrozumiałeś. Sam jestem za bezwzględnym przestrzeganiem
    przepisów, nawet pozornie durnych.
    Próbuje ten "zasrany mój obowiązek" przestrzegać.

    Artur(m)

  • 319. Data: 2011-01-25 10:01:10
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 24 Sty, 20:58, Tomi <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > To ma być 1,5metra i nie ma dyskusji. Ten kto tego nie rozumie niech
    > spierdala do Somalii - tam prawo jest prostsze - racje ma ten kto ma

    Widzę tu problem w skupieniu się na jednym miejscu. Dam więc przykład:
    jeśli w tej samej okolicy jest zagrożone życie / zdrowie ludzi oraz
    ileś tam aut zaparkowało na chodniku zostawiając 100 a nie 150 cm, to
    skupianie się na źle zaparkowanych z równoczesnym ignorowaniem
    zagrożenia życia/zdrowia jest włąśnie tym co pisał Twój przedmówca.

  • 320. Data: 2011-01-25 10:07:31
    Od: oliveira <o...@o...pl>

    On 25 Sty, 10:01, Urko <U...@t...pl> wrote:

> [...]
    > skupianie się na źle zaparkowanych z równoczesnym ignorowaniem
    > zagrożenia życia/zdrowia jest włąśnie tym co pisał Twój przedmówca.

    Tak, bo akurat na Dobrej, gdzie miała miejsce akcja, zbrodzienie
    wychodzący z komendy na Trzemeskiej masowo strzelają do przechodzących
    opodal mieszkańców. Dlatego SM musiała usunąć samochody, bo pewnie im
    się przez nie źle celowało i zadzwonili z prośbą o interwencję.